לבקשת בנק הפועלים: מונה כונס נכסים למלון הנסיכה באילת

מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב: "ככל שהדבר תלוי בנו, המלון ימשיך לפעול כפי שפעל עד היום"

עו"ד ד"ר ליפא מאיר מונה על-ידי בית המשפט המחוזי בבאר-שבע ככונס נכסים זמני של חברת לקסן ישראל בע"מ, הבעלים של מלון הנסיכה באילת.

המינוי נעשה לבקשת בנק הפועלים, המיוצג בידי עורכי הדין גד אזור, יוסי מנדלבאום ולילך הוק ממשרד ליפא מאיר ושות'.

רשת מלונות ישרוטל מנהלת את מלון הנסיכה מאז מאי 2011. מדובר במלון התשיעי שלה באילת מתוך 17 בתי-מלון שמונה הרשת.

ישרוטל הודיעה בעבר כי תשקיע מיליוני שקלים בשיפוץ ובשדרוג המלון ביחד עם בעלי הנכס, חברת לקסן ישראל. אלא שבחודש מאי 2012 הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דיויד גילה, הודיע כי הוא מתנגד למיזוג בין ישרוטל והנסיכה, בטענה כי "המיזוג מגדיל הן את נתח השוק של ישרוטל והן את נתח השוק המצרפי של ישרוטל ופתאל ביחס לבתי-מלון הנמצאים בדירוג גבוה באזור אילת. גידול זה בנתחי השוק מעלה חשש לפגיעה משמעותית בתחרות".

בעקבות החלטה זו, ישרוטל, שהייתה אמורה לסיים בסוף חודש מארס השנה את חוזה הניהול של מלון הנסיכה, אף החלה לזמן את 400 עובדי המלון לשימוע לפני פיטורים.

בתגובה למינוי הכונס אמר היום (ד') מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, ליאור רביב: "מתוך ראיית טובתם של כ-400 עובדי מלון ישרוטל הנסיכה, של עשרות נותני שירותים חיצוניים למלון המתפרנסים ממנו ושל אורחיו הנאמנים של המלון, ישרוטל תקיים עם כונס הנכסים משא-ומתן על המשך הסכם הניהול של המלון במתכונתו הנוכחית עד ל-15 באוקטובר 2015".

עוד אמר רביב כי "ככל שהדבר תלוי בנו, המלון ימשיך לפעול כפי שפעל עד היום, ברמת השירות והאיכות הגבוהה ביותר, כפי שמקובל בכל מלונות ישרוטל. אנו נשמח להמשיך ולארח במלון את האורחים שנהנים משירותיו של המלון וכן את האורחים המגיעים בקבוצות ולכנסים מקצועיים".