רשת ישרוטל מתרחבת: תשכור את מלון הנסיכה באילת

יהיה זה המלון התשיעי של הרשת בעיר הדרומית ■ תקופת השכירות הינה ל-10 וחצי שנים מיום מסירת החזקה במלון, המתוכנן ל-1 ביולי 2011

חברת לקסן ישראל, הבעלים של מלון הנסיכה, שעמדה לאחרונה בפני סיטואציה קשה בבית המשפט כשבנק לאומי ביקש למנות כונס נכסים למלון, חתמה על הסכם עקרונות עם רשת ישרוטל לפיו הרשת תשכור את המלון, הממוקם בחוף הדרומי באילת.

תקופת השכירות הינה ל-10 וחצי שנים מיום מסירת החזקה במלון (מתוכנן ליום 1 ביולי 2011), עם אופציה לשתי תקופות נוספות בנות 5 שנים כ"א. ישרוטל התחייבה לתשלום דמי שכירות שנתיים מינימליים או אחוזים מהמחזור - הגבוה מביניהם. הצדדים הסכימו לחתום על הסכם שכירות מפורט עד ליום 5 ביוני 2011.

לפני כ-3 שבועות קיבל המלון ארכה, כששופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה שאליו הגיע בנק לאומי עם חברת לקסן ישראל, הבעלים של המלון, בנוגע להליך מינוי כונס נכסים למלון.

מספר ימים קודם לכן הוציא בית המשפט צו מניעה ארעי, האוסר על לקסן ישראל לעשות כל שינוי ברכוש המלון - עד לדיון בבקשת לאומי למנות כונס נכסים למלון. זאת, עקב חובות נטענים בסך 197 מיליון שקל. בבקשת הבנק למינוי כונס נטען כי למרות החובות העצומים של לקסן, לא עשה הבנק כל פעולה לממש את הבטוחות שבידיו. לדברי הבנק, בין הצדדים התנהל משא-ומתן שנועד להסדיר את פירעון חובות החברה, אלא שהיא לא קיימה את התחייבויותיה.

מלון הנסיכה הינו מלון יוקרתי ברמה של חמישה כוכבים הכולל 418 חדרי אירוח וסוויטות , לרבות שטחי מסחר , הסעדה ,לאונג', בר, חנויות, מועדון, קבלה ,שטחים ציבוריים ,חניה ושטחי שירות בשטח של כ-40,000 מ"ר.

נציין כי רשת ישרוטל מפעילה כיום 8 בתי מלון באילת ועוד 9 בתי מלון ברחבי הארץ.