סלקום תשיק טריפל: טלפון, אינטרנט וטלוויזיה ב-200 שקל

ההשקה צפויה ביום רביעי השבוע ■ סלקום תתחרה ראש בראש בהוט בשוק הטריפל ותקדים את גולן ופרטנר ■ החברה החליטה לא לחכות לטלפוניה של בזק ומביעה אמון בטלפוניה האינטרנטית

סלקום תשיק השבוע את חבילת הטריפל שלה - טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה, במחיר כולל שינוע על-פי הערכות סביב 200 שקל בלבד לחודש. החברה החליטה לא להמתין למשרד התקשורת ולבזק, שעדיין לא הכריעו האם לכלול את נושא הטלפוניה כחלק מהשוק הסיטונאי. חבילת הטריפל של סלקום תתחרה בטריפל של הוט.

פרטי הטריפל של סלקום ייחשפו רשמית ביום רביעי השבוע. בהזמנה ששלחה סלקום למסיבת העיתונאים היא נוקטת קו זהה לקו שנקטה כשהשיקה את שירותי הטלוויזיה שלה, ומאתגרת את מנוייה הפוטנציאליים לגבי מחירי חבילות הטריפל ושירותי התקשורת שהם משלמים היום. החברה שואלת בהזמנה מה ממוצע התשלום להוט ול-yes, על כלל שירותי התקשורת; ומה העלות הרצויה לשירותי תקשורת גבוהה.

סלקום נחושה כבר זמן רב להיות קבוצת תקשורת. לאחר שיצאה עם שירותי הטלוויזיה בתחילת השנה, המעבר להשקת חבילות טריפל היה רק עניין של זמן.

בניגוד לפרטנר ואקספון, שסבורות כי בלי הטלפוניה של בזק היכולת שלהם להתחרות בשוק קטנה, סלקום למעשה מצהירה השבוע כי היא לא מייחסת חשיבות רבה מדי לטלפוניה ומפגינה אמון במוצר שלה, הכולל טלפוניה אינטרנטית.

בהשקת הטריפל השבוע סלקום גם מקדימה חברות כפרטנר וגולן טלקום, שהצהירו על כוונתן להיכנס לשוק ולמכור חבילות טריפל.