תקציב הפרסום של המותג קליק עובר למקאן ואלי

זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

למרות שהיא מטפלת במותגי שוקולד אחרים, קבוצת הפרסום מקאן מצאה דרך לקבל לידיה את תקציב המותג קליק של יוניליוור: ל"גלובס" נודע כי בתקציב יטפל משרד הפרסום מקאן ואלי - חברה-אחות של מקאן תל אביב.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כ-3 חודשים הוחלט ביוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן, כדי לצמצם את מערך הפרסום של החברה.

מערך הפרסום של יוניליוור הורכב עד אז מ-3 משרדים: באומן-בר-ריבנאי, המטפל במותגי דגני הבוקר; מקאן, המטפל במוצרי צריכה כמו דאב ואקס; וראובני-פרידן, שטיפל בתקציבי המותגים קנור, קליק וגלידת שטראוס.

ההחלטה של יוניליוור יצרה עבורה בעיה בנוגע לזהות המשרד שיכול לטפל במותג קליק. באומן-בר-ריבנאי מטפל במותגי השוקולד של שטראוס, המתנגשים ישירות במותג קליק. מקאן אף הם מטפלים בתקציבים מנוגדי אינטרסים של אסם-נסטלה.

יתרה מכך, בעת ההחלטה על הפסקת ההתקשרות עם ראובני-פרידן, הייתה קבוצת מקאן בעיצומו של מכרז מדיה של חברת ליימן שליסל, אשר גם לה מותגי שוקולד, ונראה כי בליימן הבהירו כי הם אינם רואים בעין יפה את האפשרות שמקאן תטפל במותגים מתחרים.

מאחר שתקציב קליק עתיר פעילות דיגיטלית, נשקלה האפשרות להותיר את מלוא התקציב בחברת הדיגיטל המטפלת בו עד עתה. אך מקאן ואלי משמש פיתרון טוב גם לכך, שכן היתרון של המשרד הוא התמחות בתחומי דיגיטל שונים. מקאן ואלי נותן גם שירותי פרסום "רגילים", ותקציב קליק הוא תוספת משמעותית למצבת הלקוחות שלו.