יוניליוור נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי

חברת יוניליוור מצמצמת את מערך הפרסום שלה: ל"גלובס" נודע כי במסגרת מהלך של החברה לצמצם בהוצאותיה, היא תיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן ותחלק את המותגים המטופלים בו בין שני משרדי הפרסום האחרים שלה - מקאן תל-אביב ובאומן-בר-ריבנאי.

מערך הפרסום של יוניליוור הורכב עד עתה משלושה משרדים: באומן-בר-ריבנאי, המטפל במותגי דגני הבוקר; מקאן-אריקסון, המטפל במוצרי צריכה כמו דאב ואקס; וראובני-פרידן, שמטפל בתקציבי המותגים קנור, קליק וגלידת שטראוס. רק לאחרונה צויינה הפעילות המשותפת של יוניליוור וראובני-פרידן, כשאיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק בחרו בקמפיין ההשקה של קליק לקמפיין החודש של ינואר.

יוניליוור נמנית באופן קבוע עם 20 המפרסמים הגדולים בישראל. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף הפרסום הכולל של החברה עמד ב-2012 על כ-44.1 מיליון שקל במחירים ריאליים. ב-2013 עמד היקף הפרסום של החברה על כ-46.4 מיליון שקל .

יצוין, כי אין זו הפעם הראשונה שבה מתבצע צמצום במערך הפרסום של החברה: בעבר נוהלו התקציבים באמצעות חמישה משרדים. בהמשך נופו שניים מהם והתקציבים חולקו בין השלושה הנוכחיים. יש להניח, כי תקציב קליק יועבר למקאן למרות שאיננו מטפל במזון, וזאת לאור העובדה כי באומן מטפל בתקציב המנוגד של שטראוס - לרבות במותגי השוקולד. לכן, סביר שבאומן יקבל את תקציב קנור ואולי גם את תקציב הגלידות. ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן, מסר בתגובה: "אנחנו מודים ליוניליוור על עשור של פריצות דרך משותפות: מהשקת AXE בישראל, בניית מותג מגנום והחזרת השף של קנור ועד למהלך קליק לייבל, שנבחר לקמפיין החודש של איגוד הפרסום והשיווק. בהצלחה ליוניליוור בהמשך הדרך".