סוני נשארת ספונסרית של ליגת האלופות עד סוף עונת 2017/18

האריכה את ההתקשרות עם אופ"א תמורת "סכום שנתי בן שמונה ספרות"; צפויה לפרסם שני מוצרים מרכזיים: פלייסטיישן 4 והטלפון החכם Xperia

סוני האריכה את הסכם החסות שהיא מעניקה לליגת האלופות בשלוש שנים נוספות - עד לתום עונת 2017/18. כך הודיעה היום (ה') אופ"א, מארגנת המפעל.

על-פי ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל", ההסכם החדש שווה "סכום שנתי גבוה בן שמונה ספרות". ארגון הכדורגל האירופי לא נוהג לחשוף את הסכום המדויק שהוא מקבל מכל ספונסרית, אך מהדוחות הפיננסיים שלו לעונת 2013/14, עלה כי הכנסותיו עמדו באותה שנה על 1.73 מיליארד אירו; על חלק עיקרי מהסכום הזה אחראית ליגת האלופות - שייצרה הכנסות של 1.41 מיליארד אירו; מתוך סכום זה - 79% הגיע מזכויות שידור, ואילו 21% (שהם 301.9 מיליון אירו) - מהספונסרים של המפעל.

כיום כולל שיתוף הפעולה של סוני עם ליגת האלופות פרסום של מוצר פלייסטיישן 4 שלה. כעת, צפוי להתווסף לו "סוני Xperia" - הטלפון החכם של החברה. בעקבות כך, מי שתצא מפול המפרסמים של הצ'מפייונס היא HTC, יצרנית הסמארטפונים מטאיוואן.

הייניקן וניסאן הן כרגע החברות שכבר חתמו עם אופ"א על פרסום בליגת האלופות למעגל העונות 2015/16-2017/18, כאמור ביחד עם סוני. מצטרפת חדשה לרשימה עשויה להיות טורקיש איירליינס.

בתוך כך, באופ"א גם הודיעו כי חברת השילוח הבינלאומית פדקס תהפוך לספונסרית הראשית של מפעל הקבוצות המשני - הליגה האירופית, במקומה של ווסטרן יוניון.