תדהר, רוגובין ואביב מכרו שטחים במגדל ספיר בכ-140 מ' ש'

מדובר בשטחי משרדים הממוקמים בין הקומות 18 ל-27 במגדל בן ה-27 קומות במתחם הבורסה ברמת גן

הקבוצות תדהר, אביב ורוגובין שמקימות מגדל משרדים במתחם הבורסה ברמת גן מכרו שטחי משרדים בפרויקט בהיקף של 8,000 מ"ר לקבוצת יהלומנים בעבור כ-140 מיליון שקל. מדובר בשטחי משרדים הממוקמים בין הקומות 18 ל-27 במגדל בן ה-27 קומות. המחיר הממוצע למ"ר במגדל עומד על כ-13.3 אלף שקל למ"ר. העסקה כוללת גם מחסנים וחניות.

כזכור, הקרקע לבניין נרכשה על ידי תדהר ורוגובין בשנת 2001 במסגרת עסקת קומבינציה שנחתמה עם כ-20 בעלי קרקע שונים, ביניהם יהלומנים ותעשיינים מובילים. קבוצת אביב בראשות דורון אביב ודפנה הרלב חברה לעסקה בשלב מאוחר יותר.

המגדל, "ספיר" שמו, ממוקם במשולש הרחובות תובל, היצירה והרקון במתחם הבורסה ברמת גן, ונבנה על מגרש בשטח כ-7 דונם. המגדל עתיד לכלול כ-42 אלף מ"ר למשרדים ומסחר כאשר 25 אלף מ"ר בבעלות היזמים וכ-15 אלף מ"ר בבעלות בעלי הקרקע. בפרויקט ייבנו גם 5 מרתפי חנייה שיכללו 800 מקומות חניה בשטח כולל של כ-30 אלף מ"ר. הפרויקט כולל גם קומת מסחר בהיקף כ-1,300 מ"ר. הפרויקט תוכנן ע"י האדריכלים, אמנון ניב ז"ל, אמנון שוורץ, ובן פלג.

מהחברות היזמיות של המגדל נמסר כי הקומות העליונות, בהן בוצעה העסקה כעת, יתפקדו כאגף נפרד לחלוטין עבור יהלומנים, בהתאם למודלים של בנייני יהלומנים בארה"ב ובלגיה, עם מעליות, קומת גלריה ולובי בידוק נפרדים לדיירי קומות אלו ואורחיהם.

גיל גבע, מנכ"ל קבוצת תדהר ציין: "אני מאמין שמגדל ספיר הנבנה על עתודת הקרקע האחרונה במתחם יהפוך לעוגן מרכזי של תעסוקה ומסחר שיסייע בהמשך מיצובו של מתחם הבורסה כמתחם העסקים המוביל בארץ".

קובי רוגובין, יו״ר קבוצת רוגובין אמר: "זיהינו בשלב השיווק את האטרקטיביות לאנשי קהילת בורסת היהלומים הסמוכה וכפועל יוצא יצרנו במגדל אגף נפרד ליהלומנים. מהלך זה הוכיח את עצמו כעת".

דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב אמר: "האזור הינו אבן שואבת לעסקים וחברות הרוצות למקם משרדיהם באזור, חלק ניכר מהם בתחום היהלומים. אנו מרגישים ביקושים ערים לשטחי משרדים באזור".