להזמין פיצה דרך הטוויטר או לרכוש ספה שראיתם בסרטון ביו-טיוב - זה נשמע קצת עתידני, אבל כבר היום הרשתות החברתיות מנסות את הדבר הגדול הבא בעולם הקניות באינטרנט.
דיווחים שהתפרסמו בשבועות האחרונים מדברים על אפשרות שגוגל תשלב כפתור רכישה בתוצאות החיפוש או בתוך סרטונים ביו-טיוב. גם טוויטר ופייסבוק החלו לנסות את מזלם בתחום לאחרונה, והשאלה היא אם זה באמת עובד על הצרכנים.
שגיא סטוניס, מנכ"ל חברת סטוניס מומחים למסחר מקוון, ומי שליווה את הקמת אתרי הקניות של מגה, עדן טבע מרקט ורנואר, מתארח בתוכנית "גיק שואו", שעוסקת במה שנראה כטרנד החם ביורת כרגע בתחום הקניות ברשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.