חזן - סגן יו"ר הכנסת וחבר ב-5 ועדות; "לא קיבלתי מה שרציתי"

(עדכון) - חזן יהיה חבר בוועדת חוץ וביטחון, כספים, ביקורת המדינה, ועדת הכנסת וועדת הרפורמות ■ אתמול פורסם כי חזן דורש להתמנות לתפקיד סגן שר החוץ ■ חזן בפייסבוק: "כל השיחות שלי עם רה"מ היו חבריות, ברוח טובה ובהבנה"

סאגת המינויים בליכוד ממשיכה. היום (ב') נודע כי ח"כ אורן חזן ימונה לתפקיד סגן יו"ר הכנסת ובמקביל יהיה חבר ב-5 ועדות: ועדת חוץ וביטחון, ועדת הכספים, ביקורת המדינה, ועדת הכנסת וועדת הרפורמות (של שר האוצר כחלון).

אתמול פורסם כי חזן, המוצב במקום האחרון ברשימת הליכוד לכנסת, דורש להתמנות לתפקיד סגן שר החוץ, כך הבהירו בסביבתו של חבר הכנסת. מקורביו של חזן טענו כי הוא מצפה לכהן בתפקיד ברוטציה עם סגנית שר החוץ המכהנת, ח"כ ציפי חוטובלי.

"אין לי טענות ומענות"

בשעות הערב כתב חזן פוסט בפייסבוק והאשים חלק מחבריו לסיעה ש"ייצרו דם רע" נגדו והעבירו מסרים בשמו. "בימים האחרונים, בעת חלוקת התפקידים שתקתי. את שתיקתי היו שניצלו בין חבריי לסיעה בכנסת, כדי לייצר דם רע כנגדי, באמצעות העברת מסרים כביכול בשמי.

חזן המשיך והתייחס למינויים החדשים שלו בכנסת. "כעת הסתיימה החגיגה והגיעה העת לשים דברים על דיוקם. אז האמת היא שאינני מרגיש כי ניצחתי או זכיתי. את אשר רציתי, התפקיד בו יכולתי לתרום למדינת ישראל ולהסברה העולמית שלה, לא קיבלתי, ואני תקווה כי בבוא היום אקבל. למען הסדר הטוב, את ההצעה לתפקיד סגן יו"ר הכנסת קיבלתי מיד בהתחלה ואת התפקיד בו חפצתי, מרכז ועדת הכספים לא קיבלתי.

חזן המשיך עוד: "אז אין לי טענות ואין לי מענות. ברור לי שהשיבוצים בוועדות הם כמו שנעשו כי צריכים מישהו צעיר וחרוץ, ח"כ לוחמני ואכפתי שיספיק להיות בכל הוועדות יחד. זאת מאחר וחבריי לממשלה וסגני השרים לא יכולים להיות חברי ועדות, אזי נוצרה מצוקה הפוכה ולכן הטילו עלי, הבנימין שבחבורה, אחריות רבה ועבודה רבה להיות חבר במספר ועדות.

"אני מבטיח לכם כי לא אאכזב אתכם ואעבוד קשה מאד עבורכם, אזרחי מדינת ישראל וחבריי לתנועת הליכוד. מבטיח כי ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו תשרת אתכם באופן המיטבי.

אגב כך, כל הדיבורים על לחצים, איומים וכו' על ראש הממשלה לא היו ולא נבראו. כל השיחות שלי עם ראש הממשלה היו חבריות, ברוח טובה ובהבנה, וכך יהיה גם בעתיד. למרות שלא קיבלתי לא שר, לא שררה ולא מרכז ועדת הכספים".