קפה טורקי עלית - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קפה טורקי עלית, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראים בחור ובחורה בדייט ראשון, וכאשר הבחורה מזמינה קפה שחור, השחקן אביב אלוש אומר לבחור שהיא הבחורה בשבילו. הפרסומת כבר שודרה בעבר, וכעת היא עלתה שוב בגל פרסומי חדש. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קוקה-קולה עבור הגדלים החדשים של בקבוקי המותג, באמצעות קבוצת דחף. בפרסומת נראית קבוצה של צעירים אשר חולקים סנדוויץ' גדול ושותים קולה, כאשר גודל הבקבוק תמיד תואם את גודל הקבוצה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.5%.

קמפיין הפרסומות של חברת התעופה אל-על, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). גם בתקופת המחקר הקודמת היה קמפיין זה המושקע ביותר, עם סך השקעה של 1.7 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 505 (לעומת 525 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.7 מיליון דולר (לעומת כ-42.9 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות