Plus500: רק 457 לקוחות נטשו בעקבות משבר הרגולציה

בחודש האחרון חברת Plus500 נקלעה לסחרור לאחר שהודיעה כי הקפיאה חלק מהחשבונות של לקוחותיה בעקבות דרישות רגולטוריות בבריטניה ■ כעת, החברה מעדכנת כי הפעילה מחדש את החשבונות של 8,500 לקוחות

לאחר הסחרור שהוביל לקריסה ניכרת במניותיה ולרכישתה על-ידי איש העסקים טדי שגיא, חברת המסחר בשוק ההון Plus500 מעדכנת לגבי ההתפתחויות במשבר הרגולטורי שפגע בה וטוענת כי רק 5% מלקוחותיה סגרו את החשבונות שלהם בחברה. כך על-פי דיווח באתר "ביזנס אינסיידר".

כאמור, בחודש האחרון Plus500 נקלעה למשבר חמור לאחר שהודיעה כי על בדיקה מחודשת של חלק ממסמכי אימות וזיהוי הלקוחות שלה בבריטניה (במסגרת החברה הבת Plus500UK), בשל חשש לעבירות של הלבנת הון. כתוצאה מכך, היא החליטה להקפיא חלק מהחשבונות של הלקוחות. בהודעתה הראשונה, החברה ציינה שהבחינה המחודשת נערכת "בשבועות האחרונים", וכי חלק מהלקוחות "חווים עיכובים בקבלת האישור הנדרש לפתוח חשבונות חדשים". כ-50% מהכנסות Plus500 מגיעות מהחברה הבת בבריטניה.

על-פי העדכון של החברה, כ-10,147 לקוחות הגישו לה מסמכי זיהוי חדשים במטרה לעמוד בדרישות הרגולטוריות בבריטניה ולהפעיל מחדש את החשבונות שלהם. כתוצאה מכך, החברה הפעילה מחדש את החשבונות של כ-8,500 לקוחות.

החברה מציינת בנוסף כי רק 5% או 457 לקוחות, מסך הלקוחות שהחשבונות שלהם הוקפאו, משכו את כל הכספים מהחשבונות, בעוד החברה הפעילה מחדש את החשבונות של 61% מהלקוחות והם שבו לסחור.

נזכיר כי בתחילת החודש חברת פלייטק בבעלותו של טדי שגיא ניצלה את הסערה שהתחוללה בחברה ורכשה אותה בעסקה של כ-460 מיליון פאונד (כ-701 מיליון דולר) פרמיה של 8.1% משווי המניה בעת ההודעה על העסקה.