קמפיין ישראלי חדש: "טיסת השוקולד" - גרסת הדיילים

"לא באנו ליהנות": אתר השוואת המחירים בתיירות Travelist יצא בקמפיין משעשע בעלות של 3 מיליון שקל, בכיכובו של השחקן יניב ביטון שמגלם דייל צבעוני במיוחד

קמפיין סוכנות נסיעות, טרווליסט, דיילים / צילום: מתוך הוידאו
קמפיין סוכנות נסיעות, טרווליסט, דיילים / צילום: מתוך הוידאו

האתר להשוואת מחירים באינטרנט טרווליסט יצא בקמפיין טלוויזיוני ראשון בעלות כוללת של 3 מיליון שקל ובגילומו של השחקן יניב ביטון.

ביטון משחק את דמותו של יקי הדייל בחברת תעופה פיקטיבית בשם "Flyair" בשורה של מצבים קומיים מגוונים מעולם הדיילות, ואם חיפשתם אקטואליה, אז בסרטון יש קריצה ל"פרשת השוקולד" הזכורה לרע - רק עם טוויסט קצת שונה.

משרד הפרסום שאחראי על הקמפיין הוא פרסום אברהם. עבור ביטון, שהתגלה בסדרה "היהודים באים" כיוסף, מדובר בקמפיין פרסומי ראשון.

הקמפיין עולה לאוויר בעוד כשבוע.