סקר הפרסומות: שוקו מוו - הכי אהובה השבוע; תפוזינה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין שוקו מוו של טרה הגיע גם למקום השני במדד הפרסומות הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של "שוקו מוו" (טרה) באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת נראים אם ובנה בעת שהם עורכים קניות בסופר, כאשר הם נתקלים במנשה נוי ששר בפניהם על שוקו טרה ללא סוכר.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.7%. הקמפיין הגיע גם למקום השני במדד הזכורות.

במקום השני במדד האהובות נמצא הקמפיין של מילקי (שטראוס), שבו גוערים בחבר החדש של הבת שלא אוהב את הקצפת של המילקי.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של המשקה תפוזינה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראית דוגמנית-על שמוכרת תפוזינה לבחור שבא לקיוסק. יש לציין כי לקמפיין של מותג המשקאות יש גם סרטון נוסף שנמצא גם הוא באוויר, שבו הדוגמנית בר פאלי מציעה תפוזינה לגבר במטבח ביתי. הקו הקריאטיבי של שימוש בדוגמנית-על מלווה את המותג עוד מימיו הראשונים בפרסום.

שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

קמפיין הפרסומות של המשקה ספרייט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כמעט מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של שוופס, עם סך השקעה דומה של מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע זהה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 491 (לעומת 492 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 42.3 מיליון דולר (לעומת כ-37.7 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות וזכורות 18/6/15
 אהובות וזכורות 18/6/15