תקציב הפרסום של הדיוטי פרי עובר למשרד של גדעון עמיחי

הדיוטי פרי כמעט ולא פרסם בשנתיים האחרונות, אך בעבר היו לו תקציבי פרסום גדולים

הפרסומאי גדעון עמיחי, ששב לפעילות בארץ, ממשיך להרחיב את משרד הפרסום שלו No, No, No, No, No, Yes: ל"גלובס" נודע כי עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של חברת ג'יימס ריצ'רדסון, מפעילת הדיוטי פרי בנתב"ג.

בג'יימס ריצ'רדסון נערכים לפרסום מחודש של החנות - לאחר שנתיים של שיפוצים אינטנסיביים.

בשל השיפוצים שערכה החברה, ההשקעה שלה בפרסום בשנתיים האחרונות הייתה מינורית, אך בעבר היא עלתה בקמפיינים בהיקפי השקעה לא מבוטלים - ביניהם קמפיינים גדולים בטלוויזיה.

הזכור שבהם הוא זה של משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שבטייק-אוף על שלישית "שוקולד, מנטה, מסטיק" המפורסמת, העלה את קמפיין "תקני בדיוטי רותי", תחת אסטרטגיית הפרסום של "לא תמצאו זול מזה" שליוותה את הדיוטי פרי שנים ארוכות.

בדיוטי פרי שומרים בדרך-כלל על מערכות יחסים ארוכות עם משרדי הפרסום שלהם: במשך 12 שנה טיפל בתקציב משרד הפרסום מקאן-אריקסון. בשנת 2007 עבר התקציב אל גליקמן-נטלר-סמסונוב. 4 שנים לאחר מכן הצטרף למערך הפרסום של החברה גם משרד הפרסום "הביילינים".

זה התקציב השני הגדול שלוקח עמיחי בחודשים האחרונים. התקציב הראשון היה של פולקסווגן - תקציב בהיקף של כמעט 30 מיליון שקל שהועבר אליו מאדלר-חומסקי.

עמיחי שהה ב-3 השנים האחרונות, מאז פרש ממשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בעיקר בניו-יורק. במהלך הזמן הזה הוא עסק בעיקר בכתיבת ספרים, מתן הרצאות והקמת משרד הקריאייטיב No, No, No, No, No, Yes.

בחודשים האחרונים החל עמיחי לבלות זמן רב יותר בישראל ולשמש כיועץ אסטרטגי למספר חברות. נראה כי עתה הוא מעמיק פעילות זאת, שכן לפני מספר שבועות הוא הודיע רשמית על פתיחת סניף של No, No, No, No, No, Yes גם בארץ.