גמר מונדיאל הנשים: משחק הכדורגל הנצפה בהיסטוריה בארה"ב

25.4 מיליון צופים ראו את השחקניות האמריקאיות זוכות בגביע העולם לנשים ■ הנתון הזה מנפץ את השיא הקודם: 18.2 מיליון צופים למשחק בין נבחרת הגברים של ארה"ב לפורטוגל במסגרת מונדיאל 2014 בברזיל

נבחרת הנשים של ארה"ב חוגגת זכייה במונדיאל 2015 / צלם: רויטרס
נבחרת הנשים של ארה"ב חוגגת זכייה במונדיאל 2015 / צלם: רויטרס

גמר מונדיאל הנשים 2015 הפך לשידור הכדורגל הנצפה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב - עם 25.4 מיליון צופים בממוצע.

המשחק, בו הביסה הנבחרת האמריקאית את יפן 2-5 והבטיחה לעצמה בכך את הזכייה הגביע העולמי בפעם השלישית בתולדותיה - שודר מחוף לחוף ברשת Fox, ועקף את שיא הצפייה למשחק כדורגל שנרשם כאשר נבחרת הגברים של ארה"ב שיחקה מול פורטוגל בשלב הבתים של המונדיאל בברזיל בקיץ שעבר (18.2 מיליון צופים).

כמו כן, עקף גמר מונדיאל הנשים ברייטינג שני אירועי ספורט גדולים אחרים שנערכו לאחרונה: משחק מספר 6 והאחרון בסדרת גמר ה-NBA בין גולדן סטייט לקליבלנד, שנערך בחודש שעבר ורשם 23.3 מיליון צופים; ומשחק מספר 7 מסדרת הוורלד סירייס (גמר ליגת הבייסבול MLB) בו צופו 23.5 מיליון אמריקאים.

גמר מונדיאל הנשים ב-2015, טורניר שנערך הפעם בקנדה - היה שחזור מדויק של הגמר הקודם מהטורניר בגרמניה 2011, בו היפניות יצאו עם ידן על העליונה כשגברו על האמריקאיות לאחר דו-קרב פנדלים. אז שודר המשחק ב-ESPN, והרייטינג הפעם היה גבוה יותר ב-77% לעומת המשדר באותו ערב מפרנקפורט.