הסאגה הסתיימה: הפועל ת"א רכשה את בן רייכרט; המחיר: כמיליון אירו

הסכסוך המתוקשר נגמר בפשרה עוד לפני הכרעת הבוררות: "כדורגלן המריבה" יעבור לאדומים, במדיהם חתם לחמש שנים ■ מכבי ת"א: "קיבלנו הצעה ממנה אנחנו מרוצים מאוד"

בן רייכרט / צלם: הפועל ת"א
בן רייכרט / צלם: הפועל ת"א

הסאגה הבלתי נגמרת של הקיץ הסתיימה: הפועל ת"א החתימה היום (ג') רשמית את בן רייכרט, "שחקן המריבה", לאחר שהשלימה את רכישתו מיריבתה העירונית, מכבי ת"א. זאת עוד לפני פסק הדין בהליך הבוררות שפתח הכדורגלן בשבוע שעבר כנגדה של מכבי, במסגרתו דרש להשתחרר מהמועדון בחינם, או לחילופין שהבורר יקבע תג מחיר עבור שחרורו. במקביל לבוררות, ניהלה הפועל מגעים עם מכבי לרכישת הקשר בן ה-21, שכאמור הבשילו היום לכדי סיכום.

"בעקבות אירועי הימים האחרונים פנתה הפועל ת"א אל המועדון לאחר ששמעה את העדויות והנתונים שהציגה מכבי בבוררות", נמסר בהודעה רשמית מהצד הצהוב. "מכבי ת"א קיבלה את ההצעה הכספית שהוגשה לה למכירתו של בן רייכרט, הצעה ממנה אנחנו מרוצים מאוד".

מהפועל ת"א נמסר כי רייכרט חתם לחמש שנים. בעלי המועדון, אמיר כבירי: "ברגע שנקרתה בדרכנו ההזדמנות לרכוש שחקן עם איכויות כמו של בן רייכרט, החלטנו להשלים את העסקה ולצרף אותו למועדון. אנחנו שמחים על ההחתמה של בן ובטוחים כי הוא יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להגשים את המטרות שלנו. בן הוא אדום אמיתי ואני מאושר שהחזרנו אותו הביתה".

רייכרט עצמו אמר: "אני נרגש ומאושר לחתום ולהיות שייך להפועל ת"א. זוהי הגשמת חלום בשבילי וברצוני להודות לכל מי שנרתם למעני ומעל כולם לאמיר כבירי".

רייכרט הצטרף למכבי ת"א בקיץ שעבר בעסקה שחייבה את המועדון ב-900 אלף שקל. 470 אלף שולמו לעירוני רמה"ש, שהחזיקה בכרטיסו; 100 אלף קיבל רייכרט עצמו, ועוד 330 אלף שקל היה אמור לקבל בפריסה תלת-שנתית, תמורת מחצית הכרטיס שעוד נמצאת בבעלותו. על-פי הערכות, עבור העסקה הנוכחית תשלם הפועל ת"א למכבי כמיליון אירו (4.1 מיליון שקל).

רייכרט התחיל את הקריירה בעירוני רמה"ש, במדיה רשם 30 הופעות בעונת 2013/14. בקיץ 2014, כאמור, הוא נרכש על-ידי מכבי ת"א. בינואר, לאחר שלא זכה לדקות משחק אצל הצהובים - הוא הושאל להפועל ת"א במסגרת עסקת רכישת גילי ורמוט על-ידי הצהובים.