אלדד וינברגר חוזר למקאן בתפקיד המשנה למנכ"ל

(עדכון) - וינברגר, לשעבר בכיר במקאן, משמש כיום כמשנה למנכ"ל מאקו ■ ימונה לאחראי על תחום ניהול הלקוחות במשרד הפרסום

עמית משיח, המנכ"ל הנכנס של משרד הפרסום מקאן תל-אביב, ממשיך במסע גיוס הכישרונות שלו: משיח הודיע היום (ג') כי סיכם עם אלדד וינברגר, לשעבר בכיר במקאן וכיום המשנה למנכ"ל אתר מאקו, על חזרתו למקאן בתפקיד המשנה למנכ"ל. וינברגר יהיה ממונה על תחום ניהול הלקוחות במשרד.

כפי שנחשף ב"גלובס", משיח הצליח להביא למקאן את נדב פרסמן, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, לתפקיד המשנה למנכ"ל והאחראי על כל התוצר הקריאטיבי של המשרד.

אלדד וינברגר נחשב לאיש ברוך כישרונות - חלקם משיקים מאוד לאלה של פרסמן. כמו פרסמן, יתרונו של וינברגר טמון בכך שהוא משלב שתי דיסציפלינות הנחשבות כמשאב חסר בענף הפרסום: יכולת קריאטיבית ברמה גבוהה והבנה דיגיטלית מצוינת.

וינברגר החזיק בקדנציה ארוכה במקאן של כ-13 שנה. הוא החל בתפקיד קופירייטר בתקופה שבה שירה מרגלית ואורן פרנק ניהלו את המשרד. פרנק היה בין החלוצים בענף שזיהו את החשיבות של התחום הדיגיטלי ופיתחו אותו.

בשנים הראשונות שלו במקאן עבר וינברגר את הדרך מקופירייטר למנהל קריאייטיב, ושם גם הכיר את עמית משיח. בהמשך, כשזרוע הדיגיטל של הקבוצה קרמה עור וגידים תחת ידם המנחה של אורן פרנק, יוסי ארז ויוני קיש, הצטרף וינברגר לשם כזרוע הקריאטיבית.

כשמונתה איריס בק לתפקיד מנכ"לית מקאן, הושם דגש רב על הפיכת הדיגיטל לחוד החנית של המשרד, אך וינברגר חזר דווקא לכור מחצבתו בתחום הקריאייטיב ומונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן. בשלהי תקופתה של בק הוא חזר לתחום הדיגיטל - הפעם כמנכ"ל מקאן דיגיטל, תפקיד שבו הוא החזיק כ-3 שנים עד המעבר למאקו.

עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל-אביב, מסר: "אני שמח להודיע על כך שאלדד נענה להצעתי להצטרף למקאן. מדובר באחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה. עם הצטרפותו של אלדד, יחד עם נדב פרסמן בתחילת השבוע, הרי שמדובר בנבחרת החזקה בפרסום.

"מקאן שמה לנגד עיניה מטרה ברורה - להוביל את השוק בתוצר הקריאיטיבי והדיגיטלי שלה. אין לי ספק כי לצד העוצמה המסורתית של מקאן במדיה ובאסטרטגיה, בשילוב עם המינויים החדשים והצוות הקיים, נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הקריאיטיביים והדיגטליים הטובים והאפקטיביים ביותר עבור לקוחותינו".

אלדד וינברגר מסר: "אני מודה לאבי ניר ואורי רוזן על תקופה מרתקת במאקו, ואני נרגש לחזור למקאן ולהיות חלק מקבוצת החלומות של הפרסום בישראל".