בורגראנץ' במנה חדשה: "סלייסבורגר" - המבורגר "חברתי" ענק

ה"סלייסבורגר" מורכב מ-6 משולשים, דמוי מגש פיצה, כשבכל אחד המבורגר במשקל 50 גרם ■ המחיר לצרכן: 70-80 שקל ■ מעלה לרגל ההשקה קמפיין ב-2 מיליון שקל

סלייסבורגר בורגראנץ/צילום:צילום: דודי מוסקוביץ
סלייסבורגר בורגראנץ/צילום:צילום: דודי מוסקוביץ

רשת מסעדות ההמבורגרים בורגראנץ' משיקה מנה חדשה במסעדות: "סלייסבורגר" - המבורגר "חברתי" ענק המורכב מ-6 משולשים, דמוי מגש פיצה, אשר בכל אחד המבורגר במשקל 50 גרם, ירקות והרטבים של בורגראנץ'.

מחיר מנת "סלייסבורגר" במשקל 300 גרם הוא 69.90 שקל, וניתן להזמין את המנה במשקל 600 גרם - עם מנת בשר כפולה במחיר 79.90 שקל. ה"סלייסבורגר" יוגש במארז המעוצב כמו מגש פיצה וישווק בכל הסניפים ברחבי הארץ וגם בשירות המשלוחים של הרשת.

לרגל ההשקה בורגראנץ' יצאה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "מגזרים", עלה אתמול (ג') בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט והרשתות החברתיות, תחת הכותרת "ההמבורגר החברתי הראשון בישראל".

משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ', מסר: "הפרסומת החדשה לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר המתאים לבילוי ומפגש חברתי וכמו כן את החדשנות והתעוזה במנה החדשנית. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

במקביל ל"סלייסבורגר", בורגראנץ' תמשיך למכור את ארוחת ה"קומבינה" שמותאמת גם היא למפגש חברתי של כמה סועדים. הקומבינה המשפחתית במחיר של 110 שקל כוללת שני המבורגרים ראנץ', שתי מנות ראנץ' קיד, תוספות של צ'יפס, טבעות בצל ונקניקיות, 4 כוסות שתייה ומתנות לילדים. קומבינה לארבעה במחיר של 148 שקל כוללת 4 מנות ראנץ' למבוגרים, צ'יפס, טבעות בצל ונקניקיות ו-4 כוסות שתייה.

בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 ונמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה מעל 70 סניפים בפריסה ארצית ומפעילה שירות משלוחים עם מעל 1,200 משלוחים ביום.