התייעלות בערוץ 10: אתר נענע10 יוטמע בחברת החדשות

זאת כחלק מהפיכת קבוצת RGE לבעלת השליטה בערוץ 10 ■ עפ"י ההערכה, המהלך יכלול גם פיטורי עובדים

לוגו נענע10
לוגו נענע10

אתר האינטרנט נענע10 יהפוך להיות מחלקה בתוך חברת החדשות של ערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי הדבר יקרה כחלק מתהליך ההתייעלות שהערוץ צפוי לעבור בקרוב, עם כניסתה של קבוצת RGE לערוץ 10 והפיכתה לבעלת השליטה בו.

במסגרת זו ילבש האתר אופי חדשותי יותר, והוא יוכפף ישירות למנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, הן מבחינה ניהולית והן מהפן העריכתי-עיתונאי.

ההערכה היא כי המהלך יכלול גם פיטורי עובדים.

כבר לפני כשנה עברו עובדי מחלקת החדשות של אתר האינטרנט אל תחת אחריותו העריכתית של יוכפז, אולם עדיין נשארו עובדי נענע10, כלומר חברה נפרדת. כעת הם צפויים להיקלט כעובדי חברת החדשות לכל הדבר.

הרעיון האסטרטגי העומד מאחורי המהלך הוא לאפשר לחדשות 10 לשקף את יכולות המותג גם באתר האינטרנט, ובאותה מידה להצריך את עובדיו לטובת העבודה העיתונאית הכוללת של חברת החדשות.

כאמור, תכני האתר יתמקדו בעיקר בדיווחים ובעשייה מהפן החדשותי. התהליך צפוי להמשך מספר חודשים, והוא יתבצע באופן הדרגתי.

בכלל זה, מדובר גם במהלך שיביא לקיצוץ בתקנים, במיוחד בכל הקשור לדרג הניהולי והמינהלי, ולחיסכון בהוצאות תפעוליות.

בשנה שעברה גם עבר האתר שבשליטתו של הערוץ למבנה בית הוורד בגבעתיים, אחרי שנים ארוכות של ישיבה באתר נפרד והתנהלות כחברה עצמאית לכל דבר.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", קבוצת RGE מנהלת מגעים מתקדמים מול קרן ריאליטי על מנת להעביר את כל זרועותיה - ובכלל זה ערוץ 10 על חברת החדשות שבו, ערוצי ואתר ספורט 5, וערוץ הילדים - למתחם בנווה-אילן אשר בפאתי ירושלים. זאת, כחלק מהליך התייעלות של החברה, לאור העובדה שהחוק מחייב את חברת החדשות של הערוץ, כמו כל חברת חדשות אחרת בישראל, לשדר מירושלים רבתי.

מחדשות 10 לא נמסרה תגובה.