הרשת החברתית: מי הגיע להשקת יס פלאנט בירושלים?

וגם: ערוץ yes דוקו, שיקרין בשבוע הבא ספיישל אופנה, אירח שלל פאשניסטות באירוע מיוחד בנמל ת"א

רון אילון, ניר ברקת ומוקי גרידינגר / צילום: ערן לם
רון אילון, ניר ברקת ומוקי גרידינגר / צילום: ערן לם

ירושלים ב-4 ממדים

רשת בתי הקולנוע יס פלאנט, בשיתוף קרן גבריאל שרובר, קיימו אמש (ג') אירוע לכבוד פתיחת מרכז התרבות והבילוי החדש, מרכז שרובר לתרבות וקולנוע יס פלאנט ירושלים. המתחם, שממוקם על ציר התיירות שבין שער יפו לטיילת שרובר, משתרע על 6 קומות, והושקעו בו כ-200 מיליון שקל.

האירוע כלל קוקטייל חגיגי, מופעי תרבות ובהם גם של להקת אלומיניום, תערוכה מיצירותיו של האמן דוד גרשטיין, תערוכת כרזות מסרטי ג'יימס בונד והקרנות טרום בכורה ב-16 אולמות הקולנוע בקומפלקס, כולל באולמות המיוחדים ה-IMAX וה-DX4.

משה (מוקי) גרידינגר, מנכ"ל קבוצת סינוורלד Cineworld Plc, המחזיקה בישראל את רשת יס פלאנט ורב-חן, אירח במתחם את ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים; השופטת לשעבר דליה דורנר; אנדרו קורפס, מנכ"ל IMAX; רון אילון, מנכ"ל yes; ואחרים.

רון אילון, ניר ברקת ומוקי גרידינגר / צילום: ערן לם
 רון אילון, ניר ברקת ומוקי גרידינגר / צילום: ערן לם

כדורים לוהטים

דודי מנטין, מנכ"ל רשת ריקושט, אירח השבוע (ב') את שחקני נבחרת העתודה של ישראל בכדור מים בסניף הרשת בקניון רמת-אביב.

מנטין בירך את השחקנים לקראת יציאתם לטורניר אליפות קומן (אליפות מדינות הים התיכון), שתתקיים בימים הקרובים במלטה, וציין כי אימוץ נבחרות הגברים של ישראל בכדור מים הוא חלק מהאסטרטגיה של רשת ריקושט לעודד ספורטאים צעירים להישגיות. הרשת מעניקה לנבחרת חסות שנתית בסך 250 אלף שקל לשנה.

מנטין ועדי אגמון, סמנכ"לית השיווק ברשת, העניקו במתנה לכל אחד משחקני נבחרת העתודה וגם לשאול אלקנה, מאמן הנבחרת, משקפי שמש ייעודיים לספורטאים מתוצרת gloryfy.

עדי אגמון, דודי מנטין ושאול אלקנה / צילום: מורג ביטון
 עדי אגמון, דודי מנטין ושאול אלקנה / צילום: מורג ביטון

השלוחה הישראלית

מי שמגיע לכנס הגיימרים Casual Connect המתקיים בימים אלה בסן פרנסיסקו, עשוי לחשוב שהוא נמצא בכלל בתל-אביב. כ-25 חברות ישראליות משתתפות באירוע, הידוע כאחד הכנסים החשובים בעולם בתחום המובייל והגיימינג, ומושך אליו למשך 3 ימים אלפי מבקרים מתעשיית המשחקים, המובייל והשיווק.

בין החברות הישראליות שמשתתפות באירוע ניתן למצוא את Playtika ,AppsFlyer ,Taptica ופיריון נטוורק, שיחידת המובייל שלה, בניהולו של שי גוטסדינר, יצרה קיר סקרים אינטראקטיבי המתעדכן בזמן אמן, ובודק את ההוצאות של מפתחי אפליקציות על רכישת משתמשים חדשים ביחס לתוחלת החיים הממוצעת של המשתמשים; וכן נציגות מנהל סחר חוץ של משרד הכלכלה, המייצגת את ישראל בחוף המערבי בארה"ב.

טסים בראש רגוע

רשת מלונות טמרס ממשיכה בשיתוף-הפעולה עם חברת אל-על. השתיים חידשו, זו השנה הרביעית, את ההסכם להפעלת ספא "שיזן" בטרקלין המלך דוד בנמל התעופה בן-גוריון.

רפי ויינר, מנכ"ל רשת מלטנות טמרס, וענת סטריק-דהאן, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת, נפגשו בטרקלין עם מנכ"ל אל-על, דוד מימון, ועם יהודית גריסרוי, סמנכ"לית הלקוחות של החברה, ובחנו את הטיפולים החדשים שהושקו במקום.

גריסרוי, ויינר, מימון וסטריק-דהאן / צילום: סיון פרג'
 גריסרוי, ויינר, מימון וסטריק-דהאן / צילום: סיון פרג'

פאשניסטה בנמל

ערוץ yes דוקו יקרין בשבוע הבא (החל מיום א'), ספיישל אופנה, זו השנה החמישית, ולכבוד האירוע התקבצו אמש אושיות בתחום, דוגמניות בעבר ובהווה, והגיעו לבית comme il faut שבנמל תל-אביב, לערב שעסק, איך לא, באופנה.

סיביל גולדפיינר, מנכ"לית והבעלים של מותג האופנה האידיאולוגי והיקר Comme il faut, וגיא לביא, מנהל ערוץ yes דוקו, אירחו את ליאורה עופר; השרה לשעבר וכיום נשיאת מכללת שנקר, פרופ' יולי תמיר; הדוגמנית המיתולוגית קארין דונסקי, מלכות היופי שני חזן וילנה ראלף; המעצב ששון קדם; הדוגמנית אולה מיכאלוב; הצלמת תמר קרוון; ואחרים.

לאה פרץ, ראשת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הרצתה בנושא אופנה, ולאחר הרצאתה הוקרן סרט הדוקו "אייריס" אודות הפאשניסטה אייריס אפפל שמסעירה את עולם האופנה בניו-יורק גם בגיל 94. זהו אחד מחמשת הסרטים שישודרו במסגרת הספיישל בערוץ.

גולדפיינר, עופר ותמיר / צילום: שלומי יוסף
 גולדפיינר, עופר ותמיר / צילום: שלומי יוסף