סיביל גולדפיינר, מנכל"ית חברת האופנה קום איל פו, על אופנה בימי מגפה • "אחד האתגרים הכי גדולים הוא ניהול מתוך חוסר ודאות. אי-אפשר לחזות ביקוש. אנשים קונים הרבה פחות בגדים, כי אין לאן להתלבש"
וגם: ערוץ yes דוקו, שיקרין בשבוע הבא ספיישל אופנה, אירח שלל פאשניסטות באירוע מיוחד בנמל ת"א
מי הגיעו להשקה המחודשת של "בית בנמל"? ■ איפה נפגשו דורי קלגסבלד ויונה ויזנטל? ■ וגם: מה חגגה קרן הישג ברוטשילד?
הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים
"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית
אופנהניהול וקריירהעיצוב אופנהקום איל פו