סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הראל - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, פרזנטורית החברה, כשהיא מנסה ללמוד להשתמש במחשב - ללא הצלחה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.2%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת הביטוח הראל, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס. בפרסומת נראה זוג בשדה תעופה, כשהוא מדבר על ביטוח הבריאות של הראל, גם בנסיעות לחו"ל. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%.

קמפיין הפרסומות למוצרי הקוסמטיקה לרגליים של חברת שול (scholl) הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר היה קמפיין הפרסומות של חברת הביטוח מגדל המושקע ביותר, עם סך השקעה גבוה יותר של 1.3 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את כניסתה של חברת האופנה רנואר למדד, וזאת לאחר חודשיים שבהם לא נרשמה כניסה של חברת אופנה כלשהי למדד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 548 (לעומת 560 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.8 מיליון דולר (לעומת כ-46.3 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות