קריימר: התנודתיות הזו מטורפת; "לזרוק" את המניות המסוכנות

הפרשן הכלכלי של CNBC ממליץ למשקיעים לנצל כל מהלך של עליות כדי למכור את המניות המסוכנות בתיק ההשקעות שלהם ■ לדבריו כדאי למכור את כל המניות שקשורות לסין באופן ישיר או עקיף - כגון מניות הרכב, הטכנולוגיה והמחצבים

ג`ים קריימר ג`יימס קריימר / צלם: רויטרס
ג`ים קריימר ג`יימס קריימר / צלם: רויטרס

בין אם הנפילות בשווקים הם רק תיקון או שמא מדובר בשינוי מגמה, עבור ג'ים קריימר, הפרשן הכלכלי של CNBC, זה לא ממש משנה. הוא ממליץ למשקיעים למכור את הנכסים המסוכנים בתיק ההשקעות שלהם ברגע שהם יכולים.

"השוק הזה תנודתי מספיק כדי לשגע את כולם", טוען קריימר ומציין כי המשקיעים צריכים לנצל כל מהלך של עליות כדי "לזרוק" את המניות המסוכנות.

אז מהן המניות המסוכנות? קריימר ממליץ למכור את כל המניות של החברות הסיניות. "לשוק המניות הסיני עדיין יש הרבה מקום ליפול וסביר להניח שהוא ייקח איתו את כל המניות הקשורות לסין", לדבריו. הוא מציין כי ישנם "טונות" של חברות סיניות שנסחרות הרבה מעל השווי האמיתי שלהן בדיוק כמו חברות ההי-טק בבועת הדוט.קום ב-2000. "אתם צריכים לנצל את העליות כדי למכור מניות כגון באיידו ועליבאבא ", הוא אמר.

בנוסף, הפרשן הכלכלי הפופולרי ממליץ למכור את המניות של חברות המחצבים והמינרלים ולצידן גם את מניות האנרגיה והרכב. לטענתו כולן קשורות לסין והוא חושש שמא משקיעים ינסו לרכוש אותן במחירים זולים.