G יבנה: גזית גלוב תשקיע בהקמה 125 מיליון שקל

הקניון כולל שטח מסחרי של 10,000 מ"ר, על פני שלוש קומות, ובסך-הכול צפויים לפעול בו 65 בתי עסק

קניון G יבנה / צילוםL סיוון פרג'
קניון G יבנה / צילוםL סיוון פרג'

קבוצת גזית גלוב ישראל משיקה את קניון G יבנה בהשקעה של 125 מיליון שקל. הקניון כולל שטח מסחרי של 10,000 מ"ר, על פני שלוש קומות, ובסך-הכול צפויים לפעול בו 65 בתי עסק.

דמי השכירות במרכז עומדים על 120-250 שקל למ"ר, וצפי ההכנסות הוא לכ-16.5 מיליון שקל בשנה.

המרכז החדש נמצא בבעלות גזית גלוב ישראל (73%) וחברת נובר דלקים (27%), והוא כולל תמהיל של רשתות. בקומת המסחר התחתונה ממוקם סניף של רמי לוי על פני שטח של 2,500 מ"ר; בין רשתות האופנה שבקניון רשתות פוקס (300 מ"ר לחנות אופנה ו-300 מ"ר לחנות פוקס הום), וסניף רנואר, המשתרע על פני שטח של 300 מ"ר.

עוד במתחם: סניף דלתא, בשטח כולל של 180 מ"ר; שילב (165 מ"ר); והרשתות הודי'ס, זיפ, קדס, HOME&MORE, המשתרעות על שטח של 100 מ"ר כל אחת. במתחם המזון יפעלו מקדונלד'ס, קפה גרג, רולדין, פיצה עגבנייה ועוד.

רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אמר היום (א'): "G יבנה הוא הקניון המשמעותי הראשון שנבנה בעיר, ומביא עמו בשורת קניות, בילוי ופנאי חדשה ואיכותית לתושבי העיר והמושבים בסביבה. הקניון יציע את מיטב מותגי האופנה, בתי קפה ומסעדות, לצד צורכי היומיום".

גזית גלוב ישראל מחזיקה בהון עצמי המוערך במיליארד שקל (בהתאם לתג שהוצמד לחברה העומדת למכירה), ושווי נכסיה מוערך ב-3.5 מיליארד שקל. החברה הוקמה בשנת 2005, ומאז היא עוסקת ברכישה, ייזום, פיתוח וניהול של מרכזי מסחר עירוניים ואזוריים תחת המותג G.

באחרונה החל תהליך מכירת פעילות הנדל"ן של קבוצת גזית גלוב בישראל, עם הצעות רכישה שהגישו כמה גופים מקומיים וזרים. הדדליין להגשת הצעות חל בחודש אוקטובר.