מירי רגב גוררת את דן מרגלית להיאבקות הבוץ יהושע-שילוח

רגב בטוויטר: "חידה לשנה החדשה - אם אילן שילוח, אויבו המר של רמי יהושע, נשוי לשירה מרגלית, מה תהיה דעתו של דן מרגלית על שרת התרבות?" ■ דן מרגלית: "דיבה ירודה" ■ שירה מרגלית: "מה, משעמם היום בכנסת?"

מירי רגב / צילום: תמר מצפי
מירי רגב / צילום: תמר מצפי

לאחר ההתגוששות אתמול בין הפרסומאים הבכירים רמי יהושע ואילן שילוח, בעניין הכספים שהועברו לכאורה על-ידי שרת התרבות מירי רגב, ללא מכרז, למשרד הפרסום יהושע TBWA - העלילה נמשכת.

שרת התרבות כתבה היום (ד') בטוויטר שלה: "שלום כיתה א', חידה לשנה החדשה - אם אילן שילוח, אויבו המר של רמי יהושע, נשוי לשירה מרגלית, מה תהיה דעתו של דן מרגלית על שרת התרבות?".

 מירי רגב.מתוך הטוויטר
  מירי רגב.מתוך הטוויטר

הציוץ עורר מספר רב של תגובות, ובינהן גם את זו של שירה מרגלית עצמה, שכתבה לרגב: "אוי מירי! את בטח יכולה לחשוב על משהו יותר מוצלח מהחידה האווילית הזו... מה, משעמם היום בכנסת?".

דן מרגלית, הכותב ב"ישראל היום", אמר ל"גלובס" כי "כל מי שקורא את מאמריי - וכנראה ששרת התרבות אינה מרבה לקרוא - יודע שאני עוסק בנושאי טוהר המידות בהתמדה כבר שנים רבות. השיחה של רגב ועוזריה היא שיחה המעוררת חשש לתיאום גרסאות. וזאת למרות שאני מאמין ליהושע שאינו מכיר את רגב. הניסיון של רגב לקשור את עמדתי בעמדה של מישהו מבני משפחתי הוא דיבה ירודה".

נציין כי במהדורת "ישראל היום" לא נכתב היום מאמר בנושא מאת דן מרגלית.

כזכור, הסיפר החל בחשיפת חדשות 10 השבוע של קלטות בהן נשמעת השרה רגב, במה שנראה לכאורה כתיאום עמדות שלה עם יועציה לתשובה לשאלה מדוע העבירה 2.5 מיליון שקל למשרד הפרסום יהושע TBWA, לכאורה ללא מכרז שלא כדין, בעבור קמפיין "לא לדאוגוסט". שלשום (ב') גם הודיע מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, כי יבדוק את הטענות נגד רגב, והורה למנכ"ל משרד התרבות להשיב לטענות בתוך 7 ימים.

אתמול (ג') כתב רמי יהושע בפייסבוק פוסט תוקפני שבו כינה את אילן שילוח "חלש, היסטרי ופחדן", וזאת לאחר ששילוח כתב שצריך לבדוק איך יהושע קיבל לאורך השנים את תקציבי הפרסום של הטוטו - ברומזו כי זאת בשל קירבתו האישית לבכירי הטוטו.