בקרוב גם בגדים? פוקס הום החלה למכור מתנות לחג באינטרנט

פוקס תציע באמצעות המותג פוקס הום מתנות לחג באתר נפרד שיושב תחת הדומיין של אתר BUY2 ■ ברשת מציינים כי המוצרים נמכרים באתר בהנחה

באיחור לא אופנתי גילתה קבוצת פוקס את עולם המכירות באינטרנט והחלה השבוע למכור אריזות ומתנות חג. מדובר בצעד ראשון של הקבוצה.

במשך תקופה ארוכה נמנעו בקבוצת פוקס, בבעלותו ובניהולו של הראל ויזל, מלעשות צעד כלשהו בעולם המכירות באינטרנט. בזמן שמתחרות כמו קסטרו, רנואר ו-S.wear כבר מוכרות באינטרנט, וגולף הצטרפה בשבוע שעבר עם מכירת בגדי ילדים, בפוקס חיכו על הגדר. כעת, הם עושים צעד ראשון, שהוא יותר כמו חצי צעד מאשר הצהרת כוונות של ממש.

פוקס תציע באמצעות המותג פוקס הום מתנות לחג באתר נפרד שיושב תחת הדומיין של אתר המכירות המקוון BUY2.

חברת BUY2 מפעילה את האתר כ-White Label ולמעשה מטפלת בכל נושא הסליקה, המשלוחים, הטכנולוגיה, הלוגיסטיקה ושירות הלקוחות. BUY2 משווקת את פלטפורמת המכירות של פוקס הום גם לקהל לקוחותיה באתר ובניוזלטרים ונהנית בתמורה מתשלום מפוקס הום.

ברשת מציינים כי המוצרים נמכרים באתר בהנחה, לא כולל מבצעים בחנויות. את אריזות החג ניתן לקבל עם שליח עד הבית עד שני ימי עסקים במרכז הארץ או 5 ימי עסקים בשאר חלקי הארץ. מחיר המשלוח כלול.

הצעד של פוקס מצטרף לשני מהלכים של רשתות ישראליות בעולם המכירות האינטרנטי בשבוע שעבר. הראשונה, והמשמעותית יותר, היא ההודעה של רשת גולף על כך שהיא משיקה אתר למכירת בגדי ילדים באינטרנט. זאת, חודשים בודדים אחרי שהרשת רכשה את אתר האופנה המצליח Adika ב-40 מיליון שקל.

במקביל, בסוף השבוע פורסם ב"גלובס" כי רשת המשביר לצרכן עושה גם היא צעד ראשון בעולם המכירות האינטרנטי והשיקה אתר שמאפשר הזמנת מתנות לחג מהמחלקות השונות ברשת הכלבו - אך איסוף המוצרים מתאפשר בסניפים נבחרים ולא באמצעות משלוח הביתה.