ביקור תיירותי באצטדיוני כדורגל הפך למקור הכנסה משמעותי עבור הקבוצות. "הדיאריו גול" מדווח כי המוזיאון שמפעילה ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו הפך למוזיאון השלישי הכי מתוייר בעיר, ובסך הכל יעברו דרכו השנה 1.2 מיליון תיירים. כהשוואה, בשנת 2013 עברו במוזיאון 820 אלף תייירים והוא דורג רק במקום הרביעי.
שני המוזיאונים המובילים כיום במדריד הם מוזיאון האמנות ריינה סופיה (2.6 מיליון תיירים ב-2014) ומוזיאון הפראדו (2.5 מיליון תיירים).
על-פי הערכות, מדובר בהכנסה שנתית של כ-15 מיליון אירו רק מהביקורים עצמם. עם זאת, יש לציין שאת הכסף הגדול שנלווה לביקורים משיגה ריאל מהגישה של התיירים לחנות המזכרות הרשמית של המועדון.
55% מהמבקרים במוזיאון סנטיאגו ברנבאו הם תיירים זרים, כשבראשם תיירים מאיטליה, צרפת, אנגליה וגרמניה. את התיירות החוץ-אירופית בברנבאו מובילים מבקרים מברזיל וממקסיקו, אחריהם סין וארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.