מייזו m2 note: סמארטפון מוצלח ב-1,000 שקל

מכשיר ה-m2 מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD ■ המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל והתוצאות מפתיעות לטובה

m2 note מייזו / צילום: אלון רזניק
m2 note מייזו / צילום: אלון רזניק

חברת מייזו הסינית ממשיכה להשיק בקביעות בארץ סמארטפונים חדשים, דגם ה-m2 note הוא גרסה חדשה ל-m1 note שהושק בישראל רק לפני מספר חודשים בודדים. ל-m2 נוספה האפשרות להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס. כדאי לשים לב, שלמרות שלשמו מוצמד השם note, הוא לא מגיע עם עט.

מסך ה-m2 מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD. איכות התצוגה בסך הכל טובה ורמת התאורה בשימוש באור שמש ישיר גם סבירה. הבעיה היא בהגדרות התצוגה האוטומטיות שלא עובדות תמיד בצורה תקינה. המסך עצמו מאוד רגיש וגם נפילה מגובה של עשרות סנטימטרים בודדים תגרום לו לנזק.

ממשק: מייזו משלבת את הממשק הפרטי שלה - FlyMe, המולבש על אנדרואיד בגרסת לוליפופ (5.1). הממשק של מייזו מוריד את מגירת האפליקציות הפנימית של אנדרואיד, כך שכל האפליקציות מופיעות על עמודי הבית. מדובר בממשק חביב מאוד לשימוש וידידותי, אשר כולל גם יכולת פנימית להקלטת שיחות.

עיצוב: ה-m2 הוא סמארטפון מוצלח בעיצוב, אומנם מדובר במכשיר עשוי פלסטיק, אבל הוא נעים למגע ומגיע בשלל צבעים. המשקל לא ממש קל, אבל גם לא כבד - 149 גרם והעובי 8.7 מ"מ. בהחלט סביר.

חומרה: ה-m2 הוא לא סמארטפון למשתמשים כבדים, מדובר במכשיר המיועד לאנשים שקוראים קצת מיילים, מנווטים עם ווייז, מצלמים תמונות ומפעילים עוד כמה אפליקציות. במצב הזה, מייזו מספקת את הסחורה. ה-m2 הוא מכשיר שמצליח לסחוב גם שעובדים עם יותר ממספר אפליקציות, אבל אז מרגישים איטיות מסוימת. המעבד הוא בעל 8 ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ של חברת Mediatek מדגם MT6753 עם זיכרון עבודה 2 ג'יגה וזיכרון אחסון 16 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. הסמארטפון גם תומך בשני כרטיסי סים, אבל אז אי אפשר להשתמש בכרטיס זיכרון.

מצלמה: את המצלמה ניתן להזניק מעמוד הנעילה באמצעות החלקת האצבע על המסך לכיוון שמאל. הבעיה שלפעמים לוקח לה שניות ארוכות עד שהיא מתחילה לפעול. המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל והתוצאות מפתיעות לטובה. התמונות יוצאות נקיות עם צבעים נעימים. מצלמת הסלפי עם חיישן 5 מגה פיקסל לא מוצלחת במיוחד.

סוללה: הסוללה של ה-m2 note שורדת יום שלם, לפחות עד שעות הלילה (קיבולת של 3100 מיליאמפר/שעה).

מחיר: 1,000 שקל ברשת באג.

בשורה התחתונה, כשמסתכלים על המחיר של ה-m2 note ביחס לביצועים, מדובר בעסקה משתלמת במיוחד.

ציון: 8.5