"בכל תוכנית ריאליטי דואגים שיהיו הומו ולסבית. זה פשוט נורא"

לפני שנה עבר אבי מימרן לתחנת הרדיו "קול חי" והוביל מהלך שהפך אותה שוב לתחנה המואזנת במגזר החרדי ■ אחרי שעורר סערה כשעלב ברב דוד סתיו, מימרן מגלה שהוא בכלל לא מצטער, ונראה שאין לו שום כוונה לנצור את לשונו

אבי מימרן / צילום:אריק סולטן
אבי מימרן / צילום:אריק סולטן

אבי מימרן, מגיש "המהדורה המרכזית" ברדיו קול חי, הוא אחד מאנשי התקשורת המשפיעים במגזר החרדי והדתי, ואחד משדרי הרדיו הפופולריים ביותר בו, אבל לפני כחודש הוא מצא את עצמו במרכזה של מיני דרמה, שהגיעה גם לתקשורת הכללית, והכול בגלל מרואיין אחד שניתק לו את הטלפון בשידור חי.

זה קרה כשבמהלך ראיון עם הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני "צהר", שהקים יחד עם רבנים אחרים מערך גיור אלטרנטיבי, הטיח בו מימרן: "אתה לא רב בישראל". הרב סתיו ירד מהקו בזעם, ומהר מאוד התברר שהוא לא היחיד שכועס.

הכתב הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל, מיהר לצייץ שלא יעלה יותר לשידור בתוכניתו של מימרן, ואליו הצטרפו גורמים נוספים כמו חבר הכנסת ינון מגל. למחרת עלה מימרן לשידור בגלי צה"ל והתנצל על הדברים.

- אז מה, נבהלת?

"תראה, לא חשבתי שזה יגיע לממדים כאלה, אבל זה לא יצר אצלי בהלה. הבנתי שבסופו של דבר יש פה בן אדם שנפגע, אז כבן אדם אין לי מטרה לפגוע. הוא אמר שהרבנות הראשית לא רלבנטית, ושצריך לפתוח לה אלטרנטיבה. מי הכתיר אותו לרב? הרבנות. אז אם היא לא רלבנטית, אז הוא רב? זה יצא לא טוב כי לא ציפיתי שהוא ינתק".

- נפגעת ממי שהודיעו שלא יתראיינו אצלך?

"לא. עמית סגל הרגיש באותו ערב את מה שהליכודניק המצוי הרגיש אחרי הכתבה שלו על אורן חזן. הוא הרגיש שהוא נפגע בשם הרב דוד סתיו. הוא אמר שזה משהו בין אדם לחברו, הוא האיש שיניף את הדגל של בין אדם לחברו? הוא יהיה מוכן להתנצל בפני פוליטיקאי שהוא פגע בו?".