הרשת החברתית: מי הגיע להופעה של אייל גולן בחסות cal365?

וגם: תיאטרון גשר חגג 25 שנה בביתו של יו"ר עמותת ידידי התיאטרון, ישראל מקוב

דורון ספיר, אייל גולן ויוסי ביתן/ צילום: שוקה כהן
דורון ספיר, אייל גולן ויוסי ביתן/ צילום: שוקה כהן

על הגולן

להופעה של אייל גולן אמש (ב') בפארק אריאל שרון בחסות מועדון הלקוחות cal365 הגיעו דורון ספיר, מנכ"ל ויזה כאל; יוסי ונחום ביתן, בעלי רשת יינות ביתן; ואחרים.

ההופעה אמש היא הראשונה מבין שורה של הופעות שיתקיימו במהלך חול המועד בפארק בחסות cal365.

דורון ספיר, אייל גולן ויוסי ביתן/ צילום: שוקה כהן
 דורון ספיר, אייל גולן ויוסי ביתן/ צילום: שוקה כהן

מתמסדים

40% מעובדי המוסד הן נשים, מהן 24% בעמדות מפתח בכירות - כך חשף ראש המוסד, תמיר פרדו, באירוע לציון 65 שנות פעילות מבצעית וחשאית שהתקיים ביום חמישי האחרון במטה המוסד.

"למרות הטכנולוגיה המתוחכמת שעליה נשענות רבות מהפעילויות של הארגון, כל זאת לא היה מתאפשר ללא המשאב האנושי. אוכלוסיית המוסד התפתחה רבות עם השנים", אמר באירוע שהתקיים בנוכחות השר לענייני מודיעין, ישראל כץ, ובמעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שאמר: "יש כלל אחד ודאי: איש לא עושה ברית עם החלש. ההגנה האמיתית שלנו במהלך שנות קיום המדינה ו-65 השנים לקיומו של המוסד שאנחנו מציינים היום, זה העוצמה של מדינת ישראל. את העוצמה הזאת אנחנו מטפחים. למוסד יש תפקיד מרכזי חיוני חסר תחליף ביכולת שלנו לבנות מעצמות אזוריות ועולמיות למדינת ישראל. בסופו של דבר זאת הערובה לקיומנו".

באירוע נכחו גם מרסל ניניו ורוברט דסה, גיבורי פרשת "עסק הביש" במצרים. לשניים הוענק, וכך גם לכל עובדי וגמלאי המוסד, בול שהונפק במיוחד על-ידי השירות הבולאי.

תמיר פרדו, מרסל ניניו, בנימין נתניהו ורוברט דסה/ צילום: עמוס בן גרשום לעמ'
 תמיר פרדו, מרסל ניניו, בנימין נתניהו ורוברט דסה/ צילום: עמוס בן גרשום לעמ'

מתרהטים

פעמיים כי טוב: כרמל Business, החטיבה העסקית של כרמל גרופ שבבעלות משפחת איתני, חגגה לפני החג אולם תצוגה חדש בפתח-תקווה וזיכיון חדש של מותג הריהוט המשרדי KNOLL.

עופר איתני, מנכ"ל ובעלים, הזמין להשקה את שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים; סוזן קייל, סמנכ"לית KNOLL אירופה; הפרסומאי רמי יהושע; האדריכל אמנון רכטר; מיכי סתר; ירון טל; מיקי קורנהויזר; ואחרים.

עופר איתני ורמי יהושע/ צלם: יוני רייף
 עופר איתני ורמי יהושע/ צלם: יוני רייף

כוכב נולד

שיטת הכוכבים הוולנטרית לדירוג בתי-מלון אמנם מקרטעת, אך עדיין מצטרפים מלונות נוספים לדירוג. האחרון שבהם הוא מלון ג'רוזלם גולד בירושלים שנכנס לדירוג עם 4 כוכבים.

אריאלה שמידע, מנכ"לית המלון, קיבלה מאמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; ומאהובה זקן, סמנכ"לית המנהל, התפעול והתקינה במשרד; את תעודת הדירוג.

 אמיר הלוי, אריאלה שמידע ואהובה זק/ן צילום: מורג ביטן
  אמיר הלוי, אריאלה שמידע ואהובה זק/ן צילום: מורג ביטן

גשר על פני אבסורד

בביתו של ישראל מקוב ביישוב כרמי יוסף ציינו במוצ"ש האחרון 25 שנה לתיאטרון "גשר". מקוב - שתפס את מקומה של רעייתו נירה כיו"ר עמותת ידידי התיאטרון אחרי פטירתה - אירח יחד עם זוגתו הנוכחית, בלה לוסטיג, את ידידי ואת תומכי התיאטרון: סמי סגול; בוריס קרסני; אילנה ויאיר המבורגר; ארז ויגודמן; אורן מוסט; דני וג'ניס גילרמן; צבי וג'וזפין זיו; קולט אביטל; חיים טופול; אלה ויאיר שמיר ועוד.

את התיאטרון ייצגו באירוע: רותי היילפרן, מנהלת עמותת הידידים; לנה קריינדלין, מנכ"לית התיאטרון; יבגני אריה, המנהל האמנותי של "גשר"; ועו"ד אלי זהר, יו"ר תיאטרון "גשר", שסיפר ל"גלובס" על קשייו של התיאטרון המצוי בגירעון של כ-4 מיליון שקל.

לדברי עו"ד זהר, "תקציב התיאטרון עומד על 26 מיליון שקל בשנה, מתוך זה 30% מגיעים מתמיכה ממשלתית ועירונית שהצטמצמה ב-5 השנים האחרונות בכ-20%. מאז נוסד, כל שנה נשקפת לתיאטרון סכנת סגירה. וכשאנשים טובים לא מסוגלים לתרום או תורמים פחות, אנחנו נאלצים להיאבק על הגדלת התמיכה ובעיקר על שינוי שיטת התמיכה הנמוכה והמואטת מדי שאיננה מאפשרת לעשות תכנון רב-שנתי".

בהקשר זה אמר מקוב באירוע כי "ככל שהתיאטרון מצליח יותר אמנותית, התמיכה של הממסד בו הו לכת וקטנה. זה לא תיאטרון אבסורד, זו מציאות אבסורד".

 חיים טופול וסמי סגול/ צלם: אבי לוי
  חיים טופול וסמי סגול/ צלם: אבי לוי