עדכון תחזיות הקפיץ את מניית סיוה ב-16.5% בוול סטריט

לפי התחזית הקודמת, סיוה הייתה אמורה לסיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 15-16 מיליון דולר, ואתמול היא עדכנה שההכנסות יגיעו ל-16.2 מיליון דולר ■ גם הרווח למניה צפוי גם הוא לעקוף את התחזיות

גדעון ורטהייזר סיוה / צלם: תמר מצפי
גדעון ורטהייזר סיוה / צלם: תמר מצפי

מניית סיוה  זינקה אתמול בנאסד"ק ב-16.5%, למחיר של למעלה מ-21 דולר, שמשקף לחברה שווי של 438 מיליון דולר, שיא של קרוב לשנה וחצי. הזינוק במניה הגיע על רקע העלאת תחזיות לרבעון השלישי. לפי התחזית הקודמת, סיוה הייתה אמורה לסיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 15-16 מיליון דולר, ואתמול היא עדכנה שההכנסות יגיעו ל-16.2 מיליון דולר.

התחזית הקודמת לרווח הנקי (Non-GAAP) היו ל-14-16 סנט למניה, שהם 2.9-3.4 מיליון דולר. סיוה לא עדכנה את תחזית הרווח, אך ציינה בהודעתה כי הרווח למניה צפוי גם הוא לעקוף את התחזיות, כתוצאה מההכנסות הגבוהות יותר וכן הודות להוצאות תפעול נמוכות מהצפוי.

בסיוה ציינו גם כי הגידול בהכנסות נובע "מהביקוש החזק לרישוי טכנולוגיות החברה, לצד גידול מואץ בתמלוגים ממכירות סמארטפונים דור 4 מבוססי סיוה".

סיוה, המנוהלת על-ידי גדעון ורטהייזר, מספקת טכנולוגיות לתכנון שבבים. פעילותה המרכזית היא בשוק הסלולר, אך בשנים האחרונות היא הרחיבה את פעילותה לשווקים נוספים, בין היתר באמצעות רכישת חברת RivieraWaves הצרפתית בשנה שעברה.

סיוה תפרסם את דוחות הרבעון השלישי ב-2 בנובמבר. במחצית הראשונה של 2015, הכנסות החברה הסתכמו ב-27.2 מיליון דולר, עלייה של 19% ביחס לתקופה המקבילה ב-2014. הרווח הנקי Non-GAAP הגיע ל-2.9 מיליון דולר, ירידה של 12%.