שוק המטוסים האישיים זוכה ללא מעט חידושים ופיתוחים בשנים האחרונות, אך מה שמעניק ל-Icon5 יתרון יחסי משמעותי הוא הדגש שהוא שם על הבטיחות. במקום להסתמך על טייסים מנוסים שיכולים לצאת מכל מצב חירום, ה-Icon5 פותח עם יכולת עמידות גבוהה ל"ספין" - מצב בו כלי התעופה מאט עד שהוא מפסיק לפעול ונופל נפילה חופשית.
המטרה העיקרית של מפתחי האייקון הייתה למנוע את התופעה הזו האחראית ל-41% מתאונות התעופה הקטלניות. לפני שתופעת ה"ספין" מתחילה, הטייס מקבל התראה שמשהו אינו כשורה. אם הטייס לא מטפל בבעיה, המטוס משתלט על ההגאים ולא מאפשר למטוס להתרסק.
על אף שהוא נשמע כמו "מטוס לטמבלים", כל מי שירצה להטיס את המטוס האישי הזה יזדקק לרישיון טייס.
על מנת למשוך קונים, החברה מעניקה קורס טייס בן שבועיים במחיר של 9,500 דולר לכל מי שיתחייב לרכוש את המטוס. עד כה יותר מ-1,500 אנשים הזמינו את האייקון 5, אשר יימכר ב-197 אלף דולר, כלומר כ-800 אלף שקל, ויישלח ללקוחות בשנת 2019.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.