הגדול והמאובזר ביותר: רכב המנהלים החדש של סקודה

סקודה מציגה בארץ את ספינת הדגל החדשה: מכונית המנהלים שהפכה ללהיט בציי הליסינג ובקרב לקוחות פרטיים בישראל חוזרת עם מראה מעודכן וגדול במיוחד, וגם אבזור מרשים יחסית לקטגוריה

סקודה מציגה את הסקודה סופרב מדור 3 שעברה רענון מקיף בכל אספקט. הסופרב מציגה כבר מדגם הכניסה שלל טכנולוגיות שילכו ויתעצמו ככל שרמת הגימור תעלה, ארבע במספר. הסופרב מציגה מגוון פיתרונות חכמים "לחיים נוחים" כהגדרתם ומגון שקעי טעינה. שלושה שקעי 12 וולט, שני שקעי USB מקדימה ומאחורה ואפילו שקע 230 וולט תמצאו שם לטעינה של כל מוצר חשמלי שתחפצו, כמו כן תא ייעודי לאחסון הטלפון החכם עם מגבר קליטה.

הסופרב זוכה לחמישה כוכבי בטיחות במבחני היורו אן קאפ המחמירים וזאת בין השאר הודות לאיבזור בטיחות מרשים שיתפח עם העליה ברמת הגימור. גם ליין המנועים וההספקים גדלו כשאת מנוע הכניסה בנפח 1.8 ל' מחליף מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטרים.

תא המטען של הסופרב גדל יחד עם מידות המכונית ועומד כעת על 584 ליטרים ואפשרות לקפל את שורת המושבים השניה בקלות ולהגדיל את הנפח משמעותית. לאכזבת חובבי הדגם ובעקבות המעבר לדלת תא מטען חשמלית לא תתפאשר פתיחה נפרדת של השמשה האחורית שהיה אחד מסימני ההיכר של הדגם.