הכול אחלה: אלי איצקין מונה למנכ"ל מחלבות שטראוס

איצקין זוכה להערכה רבה בשטראוס על רקע ההישגים שצבר בתקופת כהונתו כמנכ"ל שטראוס מזון טרי, ובהם חיזוק המותג "אחלה" ■ יחליף בתפקיד את ארז פז

אלי איצקין/ צילום:איל יצהר
אלי איצקין/ צילום:איל יצהר

הפריצה של שטראוס בשוק הסלטים עם המותג "אחלה" מזניקה את מנכ"ל שטראוס מזון טרי, אלי איצקין, לתפקיד מנכ"ל מחלבות שטראוס. איצקין יחליף בתפקידו את ארז פז המסיים 5 שנים בתפקיד.

איצקין, בן 48, זוכה להערכה רבה בשטראוס על רקע ההישגים שצבר בתקופת כהונתו כמנכ"ל שטראוס מזון טרי. כשהוא נכנס לתפקיד, המותג "אחלה" השתרך מאחור והמשיך שחיקה ארוכת-שנים.

מאז, ובאמצעות מהלכים חדשניים ושיווקיים, מעמדו של המותג "אחלה" הלך והתחזק. לשם המחשה נציין כי אם בראשית שנת 2012 החזיק "אחלה" בנתח של כ-27%, נתח השוק של המותג עומד היום על 34%. כל זאת במקביל להיחלשות המותג "צבר" של אסם, אם כי "צבר" ממשיך להוביל את השוק.

עבור איצקין מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לאחד התפקידים הבכירים בקבוצה. שטראוס מחלבות מחזיקה בנתח שוק כספי של 21% משוק החלב הנאמד בכ-7.5 מיליארד שקל.

מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, אמר היום (ג') כי "איצקין הוביל בשנים האחרונות יחידה עסקית הולכת וצומחת והביא אותה להישגים משמעותיים. אני בטוח ביכולתו להוביל את המחלבה ולשמור על תפקידה הייחודי של שטראוס בשוק החלב בישראל".

פז יסיים את תפקידו בסוף השנה הנוכחית, וטרם החליט לאן פניו מועדות. לדברי בלס, "פז הוביל וניווט את המחלבות במקצוענות ובצורה מעוררת כבוד, עם נחישות, תעוזה ואנרגיה, שאיפשרה לו להתמודד בצורה אפקטיבית ומיטבית עם האתגרים העסקיים בשוק משתנה. לאחר 5 שנים מאתגרות, רוויות, בהן אוחדו אתרי הייצור, שודרגו רוב מוצרי המחלבות לכשרות מהדרין, וזאת בנוסף לעשרות השקות של מוצרים חדשים לקטגוריות הקיימות והעמקת פעילותה של שטראוס בשוק החלב - אך טבעי שהוא ימשיך לאתגר האישי הבא".