החברה תנסה לספק את התיאבון של הצרכנים הישראלים לגבינות פרימיום ע"י כניסה לשוק הגבינות המיוחדות באמצעות מותג חדש • מדובר בשוק צומח שבו הרגישות למחיר נמוכה • שטראוס תתחרה בתנובה ובגד
אלי איצקין יסיים כהונה של 3 שנים במחלבות ויוחלף בתפקיד ע"י רענן קובלסקי, סמנכ"ל המכירות של שטראוס ישראל • בתקופתו של איצקין מחלבת שטראוס הובילה את הצמיחה בשוק החלב, נמנעה מעליית מחירים ופעלה להרחבת הייצור לקהלים מיוחדים שצורכים מוצרים נטולי לקטוז או גלוטן
כיום שטראוס רוכשת 1,000 טון של פירות בחו"ל בשנה ■ "ההחלטה לרכוש פירות מחקלאים ישראלים תהפוך מוצרי המחלבה לטבעיים יותר" ■ מדובר בתהליך הדרגתי שכולל רק פירות שגדלים בארץ
בשטראוס גייסו גסטרנומית כדי לבחון את רכיבי המוצרים שלא השתנו יותר מעשור ■ התוצאה: הפחתה בחומרי טעם וריח, צבעי מאכל וחומרים מייצבים ■ מנכ"ל מחלבות שטראוס: "כשפתחנו את המתכונים, נתקלנו בדברים שהטכנולוגים שלנו שמו פשוט כי זה מה שהיה נהוג"
איצקין זוכה להערכה רבה בשטראוס על רקע ההישגים שצבר בתקופת כהונתו כמנכ"ל שטראוס מזון טרי, ובהם חיזוק המותג "אחלה" ■ יחליף בתפקיד את ארז פז
מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"
השקת המוצר הייתה כרוכה בהקמת מפעל חדש בהשקעה של 15 מיליון שקל ■ מנכ"ל חטיבת מזון טרי בשטראוס: "בבתי-הספר מאוד רוצים להכניס מוצרים כאלה"
ארז פז מונה למנכ"ל שטראוס מחלבות ויקבל אחריות על מחלבת אחיהוד ומחלבת יטבתה
המאפיין העיקרי של היערכות החברה לחג השבועות הוא בהחלטה להוזיל משמעותית חלק מהמוצרים ולהציע לצרכן אריזות חיסכון