אחרי החלפת הבעלות: עדן טבע מרקט חוזרת לפרסם

התקציב הועבר מבורודה-קפלן לליאו ברנט, שמטפל גם ברשת טיב טעם ■ הרשת תעלה בימים הקרובים קמפיין תחת הסיסמה: "עדן טבע מרקט - מלא מלא בריאות"

עדן טבע מרקט / צילום: תמר מצפי
עדן טבע מרקט / צילום: תמר מצפי

אחרי המשבר הגדול והחלפת הבעלות, רשת עדן טבע מרקט חוזרת לפרסם. ל"גלובס" נודע כי הרשת, תחת הבעלות החדשה של טיב טעם, תעלה כבר בימים הקרובים קמפיין פרסום תחת הסיסמה: "עדן טבע מרקט - מלא מלא בריאות".

מהלך רכישת הרשת על-ידי קבוצת טיב טעם לווה גם בהחלפת משרד הפרסום בורודה-קפלן שליווה את עדן טבע בשנים האחרונות. כעת יטפל בתקציב משרד הפרסום ליאו ברנט, המשמש בשנים האחרונות כמשרד הפרסום של קבוצת טיב טעם. למרות שמדובר בשתי רשתות שונות, הוחלט בטיב טעם לרכז את התקציב במשרד אחד, תוך הקפדה על שתי שפות פרסומית שונות.

חזרה לדגש הבריאותי

בדומה לרשת מגה, שהייתה בעלת השליטה בעדן טבע מרקט עד לפני חודשים ספורים, גם עדן טבע סבלה ממשבר תפעולי קשה שבסופו מונתה לרשת נאמנת. בתקופת הנאמנת המשיכה הרשת לפרסם - בעיקר פרסום מכירתי שנועד להכניס קונים לחנות. הפרסום לא היה מאוד אפקטיבי, כי בסניפים היה מחסור בחלק מהמוצרים, מה שפגע קשה בחוויה הצרכנית.

הקמפיין הנוכחי מתיימר לשדר שני מסרים בו-זמנית - בריאות מחודשת של הרשת שמעניקה חווית קנייה עם מלוא המוצרים על המדפים; וחזרה ל-USP המסורתי של עדן טבע מרקט - אורגני ובריאות.

הדגש על בריאות היה במשך שנים הקו המוביל בפרסומים. המנכ"ל דאז, ומי שהיה הבעלים, גיא פרוביזור, היה הפרזנטור של הרשת והוביל בעצמו חלק לא מבוטל מהפרסומים שלה.

עם הזמן הוזז המיקוד העסקי של הרשת, שניסתה להיכנס לתחומים נוספים כגון מוצרי חלב. הפועל היוצא מזה היה גם זגזוג בקו הפרסומי, כשפרוביזור מתחייב בקמפיין למוצרי החלב הזולים ביותר. כשם שהמהלך העסקי לא עלה יפה, כך גם המהלך הפרסומי.

הקו הפרסומי של טיב טעם הוא שונה לחלוטין ונשען על רעיון חווית הרשת האחרת - רשת שונה מכל סופר אחר ברמת המוצרים. הקמפיין הבולט ביותר שעשה עד כה ליאו ברנט לטיב טעם הוא בכיכובה של כוכבת הסדרה "מעושרות", ניקול ראידמן, עם הסלוגן "גם לסופר יש טעם".

גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "זוהי זכות גדולה לעבוד על מותג מסקרן ובריא כל-כך. אנחנו מודים לקבוצת טיב טעם שאפשרה לנו לטפל גם במותג הזה".