הסוף להתייבשות על הקו במוקדי השירות הטלפוני?

אפליקציית Robohold מקצרת את זמני ההמתנה הטלפוניים במוקדי שירות לקוחות ■ מאחורי האפליקציה, שניתנת להורדה חינם, עומד היזם ירון גביש, לצד איש העסקים אלי להב והשחקן ציון ברוך

אפליקציית רובוהולד
אפליקציית רובוהולד

מכירים את ההמתנה הלא נגמרת על הקו עד שנציג שירות לקוחות עונה לכם? אפליקציה חדשה מתיימרת לחסוך לכם את הזמן האבוד הזה ולהמתין במקומכם.

הרעיון שמאחורי אפליקציית Robohold הוא לנהל את ההתקשרות מול נציגי השירות מצד אחד ולהתקשר למשתמש כשנציג אנושי עונה מצד שני. כך, המשתמש מוריד את האפליקציה, בוחר את נותן השירות ואת השירות הספציפי שהוא זקוק לו - בין אם זה מכירות, שירות לקוחות או שירות טכני - ואז מבקש מהאפליקציה שתשיג לו את הנציג. בזמן ההמתנה שהאפליקציה תתקשר למשתמש כשהנציג מתפנה, ניתן להשתמש בטלפון באופן חופשי.

איך זה עובד? מתוך השרת של חברת Robohold יוצאת שיחה אל נותני השירות, והאפליקציה "ממתינה" על הקו עד שהיא מזהה נציג אנושי. אותו נציג מקבל התראה על שיחה מהאפליקציה, מאשר שהוא מוכן לקבל שיחה, ובאותו הרגע יוצאת שיחה נוספת מהשרת של החברה אל המשתמש עצמו עם הכיתוב "רובי חוזר אליך". כך, יכולים שני הצדדים - המשתמש ונציג השירות - לשוחח מבלי שהמשתמש המתין אפילו רגע אחד על הקו. השיחות, יש לציין, לא נשמרות על השרתים של חברת Robohold.

אפליקציית רובוהולד
 אפליקציית רובוהולד

האפליקציה - שהושקה בשבוע שעבר עם מספר קטן יחסית של נותני שירותים, בהם הוט, סלקום, כלל, אל-על, פתאל, תדיראן, מי אביבים ועוד - כבר הצליחה להתברג בראש רשימת האפליקציות החינמיות הפופולריות בחנויות ה-App Store וה-Google Play.

בבדיקה קצרה של האפליקציה ניתן היה להגיע תוך שניות בודדות לנציגי שירות של הוט וסלקום - דבר שעל פניו לוקח זמן רב. יש לציין כי חלק מנותני השירות שזמינים באפליקציה החליטו לתת עדיפות למשתמשי האפליקציה, וכך ניתן להשיג בקלות ובמהירות את הנציגים.

מאחורי האפליקציה, שניתנת להורדה חינם למשתמשים בעוד בתי העסק משלמים על ההתממשקות, עומד היזם ירון גביש, לצד איש העסקים אלי להב והשחקן ציון ברוך.

לינקים להורדה: אנדרואיד - http://bit.ly/1GstPln; אייפון - http://apple.co/1H49Dkp.