רו"ח שי רוזנשטוק ימונה לתפקיד המבקר הפנימי של בנק ישראל

רוזנשטוק ייכנס לתפקיד בינואר 2016 ■ מסיים בימים אלה את תפקידו כמבקר הפנימי הראשי והממונה על תלונות העובדים בקופת חולים מאוחדת ■ שימש בעבר כמבקר הפנימי הראשי ונציב תלונות הציבור בחברת החשמל

רו"ח שי רוזנשטוק ייכנס לתפקיד המבקר הפנימי הראשי של בנק ישראל, בינואר 2016. רו"ח רוזנשטוק מסיים בימים אלה את תפקידו כמבקר הפנימי הראשי והממונה על תלונות העובדים בקופת חולים מאוחדת, אותו מילא ב-4 השנים האחרונות. לפני כן, שימש כמבקר הפנימי הראשי ונציב תלונות הציבור בחברת החשמל, וכמבקר הפנימי הראשי ונציב תלונות העובדים בחברת נמל אשדוד.

רוזנשטוק אולץ להתפטר מחברת החשמל ב-2013 בלחץ ועדת הביקורת של הדירקטוריון, זאת לאחר שהחל לבדוק תלונות נגד שניים מחברי הדירקטוריון שלא דיווחו על ניגודי עניינים. רוזנשטוק העדיף לעזוב את החברה מרצונו למרות שמבקר המדינה ביטל את הליכי הדחתו בשל ליקויים מהותיים. יצוין כי ועד העובדים של חברת החשמל מצא לנכון למחות על הליכי הדחתו של רוזנשטוק, למרות שהיה מבקר הפנים הראשון בחברה שהובא מבחוץ ולא היה כפוף לוועד.

שי רוזנשטוק הנו בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות (בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים (התמחות במימון) מאוניברסיטת בר-אילן, והנו מבקר מערכות מידע מוסמך (CISA).