נובה דיווחה על זינוק של 48% בהכנסות ו-64% ברווח הנקי

בשורה העליונה, החברה דיווחה על הכנסות של 40.4 מיליון דולר, עלייה של 48% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ■ בשורה התחתונה החברה דיווחה על רווח נקי של  6.3 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP, או 23 סנט למניה בדילול מלא

חברת נובה  דיווחה אתמול (ד') על עלייה של 48% בהכנסות עם גידול של 64% ברווח לרבעון השלישי 2015. התוצאות, עליהן דיווחה החברה אמש לאחר תום המסחר בנאסד"ק, עקפו את ציפיות השוק ואת תחזית הרווח של החברה. בנוסף, החברה העלתה את תחזית ההכנסות ל-2015, זו השנה השלישית ברציפות.

בשורה העליונה, החברה דיווחה על הכנסות של 40.4 מיליון דולר, עלייה של 48% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה החברה דיווחה על רווח נקי של  6.3 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP, או 23 סנט למניה בדילול מלא.

עבור הרבעון הרביעי של 2015 צופה החברה הכנסות בטווח שבין 37 ל-41 מיליון דולר, עם רווח בטווח של 20-11 סנט למניה בדילול מלא במונחי Non-GAAP.

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה אמר כי: "תוצאות הרבעון משקפות תמהיל הכנסות מגוון, כולל רמות הכנסה גבוהות ממכירות תוכנה ושירות, שתרמו לשיפור בשולי הרווח הגולמי והרווח הנקי. במהלך הרבעון המשכנו לחזק את מיצובנו בתחום ה-Foundry עם מספר זכיות לאספקת פתרונות המטרולוגיה המתקדמים שלנו לאתרי הייצור המתקדמים ביותר. בעקבות תוצאות אלו אנו צופים להציג ב-2015 שנה שלישית ברציפות של הכנסות שיא עבור החברה, תוצאה המחזקת את התוכנית האסטרטגית שלנו להמשך צמיחה רווחית".