הטיפ היומי: ענקית מכשור רפואי עם צפי לצמיחה חזקה

מחלקת המחקר של וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון: למרות שמניית Edwards Lifesciences לא זולה - עם מכפיל 30.6 לרווח הצפוי להערכתנו ב-2016 - אנחנו עדיין ממשיכים להמליץ עליה ב"תשואת יתר", לאור האפסייד הצפוי

חברת המכשור הרפואי Edwards Lifesciences / צילום: אתר החברה
חברת המכשור הרפואי Edwards Lifesciences / צילום: אתר החברה

חברת המכשור הרפואי Edwards Lifesciences נסחרת בבורסת ניו יורק בשווי של 16.9 מיליארד דולר. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים המיועדים לתחום הקרדיו-וסקולרי, כולל שסתומים ללב, מכשירי ניטור ומכונות חמצן.

לאחרונה פרסמה החברה את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי, שהיו טובים מהתחזיות. ההכנסות הסתכמו ב-616 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים ל-599 מיליון דולר, ולכך תרם אימוץ מהיר מהצפוי של מוצר החברה, הצנתר ללב Sapien 3, בארה"ב, והמשך ההתרחבות הגלובלית.

הרווח הנקי למניה עליו דיווחה אדוארדס הוא 1.07 דולר, גבוה ב-9 סנטים מתחזיות האנליסטים, ו-7 סנטים יותר מהרף העליון של תחזיות החברה עצמה. אנחנו מאמינים שהחברה ממשיכה להתרחב במהירות בכל הקשור לנתחי השוק שלה, עם ה-Sapien 3 באירופה, למרות מחיר גבוה בכ-20% ביחס למתחרות. הדבר מדגיש את התלהבות הרופאים מהמכשיר.

החברה העלתה את התחזית השנתית שלה לרווח הנקי למניה, והיא מצפה כעת לטווח של 4.43-4.53 דולר למניה, לעומת הטווח הקודם שעמד על 4.3-4.4 דולר, לאור החוזק בעסקי הצנתרים ללב. במקביל, אדוארדס הותירה ללא שינוי את התחזיות השנתיות שלה להכנסות של 2.3-2.5 מיליארד דולר (על בסיס שערי חליפין קבועים) - ולדעתנו מדובר בתחזית שמרנית.

אנחנו מצפים מהחברה להציג צמיחה חזקה במהלך 2016 והאצה של הצמיחה ב-2017. בעוד שאנחנו מעריכים האטה מסוימת בצמיחה ב-2016 (על בסיס שע"ח קבועים), אנו מאמינים ש-Sapien 3, שנמצא רק בתחילת דרכו לאחר ההשקה בארה"ב, יכול לתמוך בצמיחה גבוהה יותר מהתחזיות הנוכחיות שלנו.

לדעתנו, לאדוארדס יש שסתומים ומוצרים אחרים שהם מובילים באיכותם ויש להם הוכחות קליניות משכנעות. למרות שהמניה לא זולה - עם מכפיל 30.6 לרווח הצפוי להערכתנו ב-2016 - אנחנו עדיין ממשיכים להמליץ עליה ב"תשואת יתר", לאור האפסייד הצפוי.

מחלקת המחקר, וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם