דן להט מכר וילה לבתו של עו"ד פרי בכ-30 מ' ש'

הווילה משתרעת על שטח של 450 מ"ר וממוקמת לא הרחק משדרות רוטשילד ■ מדובר בבניין לשימור שיכול לאכלס כמה משפחות, אך מאכלס משפחה אחת בלבד ■ בנו של צ'יץ: "מכרנו כי הילדים עזבו את הבית"

הבית ברח' קרל נטר / צילום: אמיר מאירי
הבית ברח' קרל נטר / צילום: אמיר מאירי

חבר מועצת עיריית תל אביב עו"ד דן להט, ורעייתו רונית רייכמן, מכרו לאחרונה את הווילה שבה הם מתגוררים ברחוב קרל נטר בתל אביב בסכום המוערך ב-30 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

את הווילה רכשה עו"ד תמי פרי, בתו של עו"ד ישראל פרי, שנפטר בחודש מארס האחרון בעת שריצה עונש מאסר. פרי האב שהורשע בשנת 2007 בגניבת 320 מיליון מארק גרמני מ-9,000 לקוחותיו בפרשה שטילטלה את המדינה וכונתה "פרשת הפנסיה הגרמנית" ונדון ל-10 שנות מאסר אותן ריצה בביתו בשל מחלת הסרטן.

בראיון שהעניקה פרי ל"גלובס" ביולי 2009, הביעה פרי את אמונתה בחפותו של אביה ומתחה ביקורת קשה על הפרקליטות. "אבא שלי הוא דרייפוס של המאה ה-21" אמרה.

ביחד עם בעלה, חגי גרינשפון, ניהלה פרי את חברת הנדל"ן "נופי הארץ" שבין היתר מכרה לחברת הפרסום גיתם ולכלל ביטוח שני בנייני משרדים ברמת החייל בתל אביב, ב-90 מיליון שקל, הקימה את בניין המשטרה ברמת החייל, ואת משרדיה החדשים של חברת שטראוס.

הווילה שנמכרה משתרעת על שטח של 450 מ"ר, וממוקמת לא הרחק משדרות רוטשילד. למעשה מדובר בבניין מגורים מסוג Townhouse שהוקם ב-1926 ומוגדר כבניין לשימור, שיכול לאכלס כמה משפחות, אך מאכלס משפחה אחת בלבד.

להט נימק את המכירה בין היתר בעזיבת הילדים את הבית, ומסר ל"גלובס" כי הוא ורייכמן טרם קיבלו החלטה לאן יעברו אך יישארו להתגורר באזור.

בחודשים האחרונים ספג להט ביקורת על כך שהביע התנגדות לתוכנית להקמת מגדלים בשדרות רוטשילד, מאחר שהוא מתגורר בסמיכות לתוכנית, אלא שכעת חושף "גלובס" כי להט מכר את הנכס שבבעלותו.

דן להט / צילום: סיון פרג'
 דן להט / צילום: סיון פרג'