מירי רגב החליטה לא להאריך ההתקשרות עם אורי שפר

נמשכים השינויים הפרסונליים במשרד הספורט: השרה החליטה לא להאריך את הקדנציה של שפר כראש מינהל הספורט, תפקיד אותו הוא ממלא מ-2008 ■ תגובת המשרד: "נדרשת פנייה מיוחדת וחריגה לנציבות על מנת להאריך את הקדנציה שלו"

אורי שפר / צלם: תמר מצפי
אורי שפר / צלם: תמר מצפי

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב החליטה שלא להאריך את הקדנציה של ראש מינהל הספורט, ד"ר אורי שפר. רגב הודיעה לשפר על החלטתה, ויידעה אותו כי יסיים את תפקידו בסוף דצמבר.

שפר נחשב לאחד מהאנשים המשמעותיים במשרד הספורט, וביחד עם שרת הספורט הקודמת לימור לבנת הוביל כמה מהרפורמות הגדולות בספורט הישראלי. מתוקף תפקידו הוא יושב בין היתר בדירקטוריון הטוטו, ובמועצה הלאומית העליונה לספורט.

בשבועות האחרונים קיבל שפר מסרים מהשרה כי כהונתו תוארך בשנה, אולם בימים האחרונים הוחלט לסיים את ההתקשרות עמו.

שפר, 65, מונה לתפקיד ראש מינהל הספורט בינואר 2008. לפני כן שימש כמנכ"ל מכון וינגייט. ההחלטה לסיים את דרכו של שפר היא חלק משורה ארוכה של שינויים פרסונליים המבוצעים מאז התיישבה רגב על כיסאה במשרד הספורט.

ממשרד הספורט נמסר בתגובה: "אורך קדנציה של ראש מנהל תרבות הינה 4 שנים עם אופציה להארכה של 4 שנים נוספות. ד"ר אורי שפר יסיים בדצמבר קדנציה של 8 שנים. על מנת להאריך זאת עוד נדרשת פניה מיוחדת וחריגה לנציבות, השרה וד"ר שפר שוקלים זאת יחדיו בימים אלו".