מצא בית חדש: ג'ון סטיוארט חתם על חוזה עם HBO

המגיש הפופולרי ייצר תכנים עבור זרוע הדיגיטל של רשת הכבלים

ג'ון סטיוארט / צילום: רויטרס
ג'ון סטיוארט / צילום: רויטרס

ג'ון סטיוארט, ממגישי הטלוויזיה הבולטים בארה"ב, שהגיש ב-16 האחרונות את התוכנית "The Daily Show" בערוץ קומדי סנטרל, מצא בית חדש ויעבוד מעתה ברשת HBO.

בניגוד לעבודה שלו בקומדי סנטרל, לא יגיש סטיוארט תוכנית יומית, אלא יצור תוכן עבור הפלטפורמות הדיגיטליות של הרשת. ההחתמה של סטיוארט היא איתות ברור של HBO על כך שהיא מתכוונת לכוון לקהל יעד חדש שאינו מנוי על שירות הכבלים שלה בטלוויזיה, אבל צורך תכנים שלה באינטרנט.

ההחתמה של סטיוארט ל-4 שנים מתבססת לא מעט על ההצלחה הוויראלית של קטעים רבים מתוכניתו הקודמת. הקטעים הללו שותפו רבות ברשתות החברתיות והצליחו להגיע לקהל יעד שהוא מצד אחד אטרקטיבי מאוד עבור מפרסמים, אך מצד שני כזה שכמעט אינו צופה בשידורי טלוויזיה לינארית.

במטרה להתמודד עם השינויים בהרגלי צריכת התוכן, HBO השיקה בשנה שעברה את פלטפורמת HBO NOW - שירות מקוון בתשלום לצפייה בתכני הרשת. מאז ההשקה ייצרה הרשת תכנים ייעודיים לטובת הפלטפורמה הדיגיטלית.

מלבד ייצור תכנים לדיגיטל, רשת HBO מסרה כי סטיוארט יהיה מעורב בפרויקטים נוספים.

סטיוארט עצמו מסר כי הופעה מדי ערב בטלוויזיה שחקה אותו, אך שהוא בהחלט מוכן ליצירת תכנים שיעלו מדי פעם לאוויר.

פול ורנה, אנליסט בחברת eMarketer, אמר בתגובה לידיעה כי החתמה של כוכב טלוויזיה בסדר הגודל של סטיוארט תהווה יתרון עצום עבור הפלטפורמה הדיגיטלית של HBO, וכי מדובר במהלך שממחיש את מה שחשוב בשוק הטלוויזיה היום - ייצור תכנים בלעדיים.