לקוחות לייף סטייל של סופר-פארם יקבלו גם הנחות בגולף ובסטימצקי

מדובר בשיתוף-פעולה קבוע, כשבמקביל מועדוני הלקוחות של גולף וסטימצקי ממשיכים לפעול בנפרד

מועדון לייף סטייל, המזוהה בעיקר עם רשת סופר-פארם, מרחיב את שורותיו עם שתיים מהרשתות הגדולות יותר בארץ - סטימצקי וגולף.

כ-530 אלף צרכנים מחזיקים כיום בכרטיס אשראי של לייף סטייל. שיתוף-הפעולה עם שתי הרשתות יהיה קבוע ויתבסס על הטבות משתנות למחזיקי כרטיס אשראי לייף סטייל, לצד הטבות שמעניקות מועדוני שתי הרשתות הללו לעמיתיהן.

יצוין כי הן לסטימצקי והן לגולף קיימים מועדוני לקוחות המעניקים הטבות לעמיתים - בגולף באמצעות צבירה לקנייה עתידית, ובסטימצקי באמצעות הטבות ייעודיות הכוללות הנחות על ספרים משתנים - בשני המקרים לא מדובר בכרטיסי אשראי. אלא שכדי להרחיב את בסיס הלקוחות, פוזלות הרשתות למועדונים אחרים, שדרכם הן מעניקות הטבות לעמיתים, בהן למשל מועדון חבר שלעמיתיו מוענקות הנחה קבועה בסטימצקי. במילים אחרות, רגע לפני שמשלמים מחיר רגיל, כדאי לבדוק האם אתם נמנים על מועדון המוזיל את הקנייה.

בלייף סטייל מדגישים כי לאור שיתופי-הפעולה עם הרשתות השונות, פרטי חברי המועדון לא עוברים לרשתות אלא נשמרים במאגר של ישראכרט, כולל דפוסי שימוש בכרטיס, כך שאם אחת הרשתות יוצאת במבצע ייעודי - הדיוור יעבור דרך ישראכרט בכל מקרה.

במסגרת שיתוף-הפעולה עם סטימצקי תקים הרשת ב-80 סניפיה מתחם ייעודי עבור חברי מועדון לייף סטייל, ובו תתאפשר רכישת ספרים, משחקים, מוצרי פנאי, מוזיקה ו-DVD במחירים מוזלים. זאת לצד מכירות מיוחדות, כמו בחנוכה הקרוב, אז יוקדש ללקוחות לייף סטייל יריד מכירות ייעודי.

מחזיקי כרטיס לייף סטייל שהם גם חברי מועדון סטימצקי יוכלו לממש כפל הטבות - במקרה שיש מוצרים שנופלים על משבצת כזו (והם כנראה לא רבים). דמי החבר במועדון סטימצקי עומדים על 30 שקל בשנה.

במסגרת השותפות עם גולף, שיוצאת לדרכה כבר החודש, הוצעו לחברי מועדון לייף סטייל הטבות והנחות על כלל מותגי הקבוצה: גולף (נשים, גברים וילדים), גולף אנד קו, גולף קידס, אינטימה, מקס מורטי, פולגת, בלובירד וכיתן. כך למשל, לקוחות לייף סטייל זכאים ל-100 שקל הנחה בקנייה מעל 200 שקל, ל-35% הנחה על מוצרי טקסטיל ול-40% הנחה על פריטי חורף בגולף קידס.

יצוין כי בגולף אין כפל הטבות: מי שמחזיק במועדון גולף יבחר באיזו הטבה להשתמש במעמד הקנייה: צבירה לקנייה עתידית או מבצעי הייעודי לחבר המועדון או להשתמש בהטבת לייף סטייל.

חברות במועדון גולף כרוכה בתשלום של 80 שקל לשנה (ללא תשלום לקונים ב-400 שקל).

השותפות העסקיות הקיימות במועדון לייף סטייל כוללות כיום את דלק, קרביץ, מקדונלד'ס, גו-אקטיב, וואלה שופס, לגעת באוכל, ביטוח לייף דיירקט, ספורט ורטהיימר ואיסתא. טויס אר אס - שנמנתה בעבר במטריית המועדון - יצאה ממנו לפני למעלה משנה.

היות וכרטיסי האשראי, ובראשם כאלה של מועדוני לקוחות, תופסים יותר ויותר נפח בארנק, הזירה התחרותית מתמקדת בשאלה באיזה כרטיס ישתמש בצרכן במעמד הקנייה, וזו הסיבה להרחבת שיתופי-הפעולה הללו.

מועדוני הלקוחות הגדולים המבוססים על כרטיס אשראי הם זה של שופרסל (לאומי קארד), המעניק גם הנחות בתחנות פז, באשת טורס ובמועדון גרייט שייפ; מועדון YOU של רשת המזון מגה, המעניק הטבות גם ברשתות ורדינון, נעמן ובנופש ישיר; מועדון 365 של המשביר, הכולל את יינות ביתן, צומת ספרים, סונול, קשרי תעופה; וכרטיס מולטי עזריאלי, המעניק הנחות ברשתות שבקניונים, הנחות בתדלוק בסונול ועוד.