לייף סטייל

כרטיס אשראי לייף סטייל
כרטיס המועדון של רשת סופר-פארם. נמצא בבעלות סופר-פארם (81%), ישראכרט (15%) ומקדונלד'ס (4%).

כתבות אחרונות

 
גאולה הדראי, סטייליסטית טיפולית לנערות ונשים / צילום: Meira Gurai Raz

"בקורונה הבנתי שכדי שהעסק ימשיך לעבוד, צריך להסתגל לשינויים ומהר ולכן העברתי סדנאות ברשתות החברתיות"

גאולה הדראי בת 51 + שלושה בנים • סטייליסטית טיפולית לנערות ונשים • "הרבה נשים, חכמות, יפות ומוכשרות, זונחות לא פעם את הטיפוח האישי בגלל מחסור בזמן או בתקציב" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

אריאל ויטמן 02.12.2021
אתר טרמינל איקס / צילום: צילום מסך

דוחות טרמינל X: ההכנסות צמחו ב-53%, ההפסד זינק כמעט פי 4 בעקבות הוצאות חד פעמיות

מפעילת אתר הקניות של קבוצת פוקס פרסמה דוחות שמציגים זינק של 70% במספר הלקוחות וצמיחה נאה בהכנסות, אך תשלום מבוסס מניות והוצאות הנפקה הקפיצו את ההפסד הרבעוני ב-277%, ליותר מ-10 מיליון שקל

אסנת פרץ 17.11.2021
נתניה. מפטיסרי ועד לנז'רי / צילום: Talma Gotteiner

תמיד תישאר לנו נתניה: סיור סטייל ושופינג בעיר שרואה עצמה כ"פריז הקטנה" של השרון

נתניה מנסה למנף את העולים מצרפת, ולמתג את עצמה כ"פריז הקטנה" • אנג'לה וינר, סטייליסטית אישית ויועצת תדמית, מובילה סיורי אופנה וסטיילינג בעיר

זהרה רון 01.08.2020
נשים בשוק העבודה / שאטרסטוק

חפש את האישה: האם משקיעים גברים מפספסים את הפוטנציאל של הפמטק

נשים משתמשות יותר מגברים בשירותי רפואה דיגיטליים ומקבלות יותר החלטות הקשורות בהוצאות הבריאות של המשפחה, מה שהופך את שוק הפמטק (טכנולוגיות לשיפור בריאות האישה), לבעל פוטנציאל רווחיות גבוה • לפי דוח חדש של חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן, השוק הצומח הזה צפוי לגלגל 50 מיליארד דולר עד 2025, אבל רבים מהמשקיעים הגברים עדיין נרתעים

גלי וינרב 08.02.2019
בלעדי

התחרות ברשתות השיווק מתחממת: סופר-פארם נכנסת לתחום המזון בשותפות עם קוקה-קולה ישראל

יותר משנה לאחר שהחלה במכירה באונליין רשת הפארם תשקיע מיליוני שקלים בפלטפורמת המסחר המקוון ברינג ברינג ותחזיק בעד 25% מהמיזם לצד החברה המרכזית בשיעור זהה • מנכ"ל סופר-פארם: "במשך שנים חיפשנו שותף בתחום המזון"

שני מוזס 14.10.2018

סופר-פארם וישראכרט מחדשות את המועדון המשותף

סופר-פארם הצליחה לשפר את התנאים המסחריים מול ישראכרט בהסכם החדש שנחתם ל-7 השנים הקרובות

עירית אבישר ושני מוזס 30.04.2018

מי נהנה מהפשרות בייצוגיות: הצרכן, הנתבעת או עורכי הדין?

המועצה לצרכנות יצאה נגד "פשרת הקופונים" שהושגה עם סופר-פארם, בטענה כי מדובר ב"הסדר מגוחך" ו"ניסיון לקידום מכירות של הרשת במקום פיצוי ראוי"

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2017

סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל

בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"

שני מוזס 04.06.2017

לקוחות לייף סטייל של סופר-פארם יקבלו גם הנחות בגולף ובסטימצקי

מדובר בשיתוף-פעולה קבוע, כשבמקביל מועדוני הלקוחות של גולף וסטימצקי ממשיכים לפעול בנפרד

אפרת אהרוני ומיכל רז-חיימוביץ' 16.11.2015

מועדון הלקוחות לייף סטייל משיק שת"פ עם וואלה שופס

במסגרת שיתוף-הפעולה, חברי מועדון הלקוחות של סופר-פארם יוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות באתר וואלה שופס במגוון תחומים

רועי גולדנברג 29.07.2013
LIFE | לפני כולם

סופר-פארם תשווק ביטוחים עם חברת ביטוח ישיר

רשת סופר-פארם תקים ב-44 מסניפיה עמדות מיוחדות לשיווק ביטוחי המותג "לייף דירקט" ■ חברי מועדון הלקוחות "לייף סטייל" יזכו להנחות בביטוחים

אילנית חיות 26.05.2013

חדש באתר "גלובס": ערוץ "לאונג'" לחדשנות, תרבות ולייף סטייל

הערוץ החדש, שיתוף-פעולה בין "גלובס" וחברת לובינסקי, יציע לקוראים כתבות וסקירות במגוון נושאי לייף סטייל - חדשנות, תרבות, מוצרי יוקרה, טכנולוגיה ועיצוב

שירות גלובס 20.01.2013

איך לנגוס בתפוח? סטארט-אפ חדש ימקסם את חוויית ניו יורק

מסעדות עדכניות? כרטיסים למופעים מיוחדים? ברים נוצצים כמו בסרטים? שתי ישראליות שחיות בניו יורק הקימו סטארט-אפ בתחום הלייף סטייל ו"תופרות" חבילות אישיות למי שרוצה לחוות את ניו יורק ■ קבלו טעימה מהמקומות החמים בעיר הגדולה

גליה גוטמן 08.07.2012

כל הג'אז הזה: נעלי הג'אז - פריט חובה לחובבי הסטייל

נעלי ג'אז מיושנות ונטולות סקס אפיל הופכות העונה לפריט חובה בקרב הפאשוניסטיות המתוחכמות

יעל בן ישראל 13.11.2011

"כל אדם עם אייפון יותר אמין היום ממבקר מסעדות"

אוכל, תשוקה והצצה לחיים האישיים של בני-זוג המנהלים פרק ב' בנהנתנות מופגנת - אלה המרכיבים שרוקחים את ההצלחה של "בייגלה", בלוג שהפך ל"קהילה הקולינרית של ישראל"

חגית אברון 07.06.2011

חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?

לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו

עדי יופה 18.04.2011

   12   

   נמצאו 31 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2