גזית גלוב ישראל: חנויות נייקי ומנגו יצטרפו לקניון G כפר-סבא

חנות מנגו תשתרע על כ-650 מ"ר ותיפתח לקראת מארס 2016 ■ חנות נייקי תשתרע על כ-500 מ"ר ותיפתח בתחילת דצמבר 2015

קניון G כפר סבא / צילום: סיון פרג'
קניון G כפר סבא / צילום: סיון פרג'

גזית גלוב ישראל מודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם עם קבוצת פוקס, שבמסגרתו ייפתחו חנויות חדשות של MANGO ו-NIKE בקניון G כפר-סבא

חנות MANGO תשתרע על שטח של כ-650 מ"ר בתוך הקניון הסגור ותיפתח במקום חנות TOP SHOP שעוזבת את הקניון ובמקום חנות פרטנר שמשנה מיקום. דמי השכירות לחנויות באזור זה נעים בין 300 ל-400 שקל למ"ר לחנויות קטנות. 

חנות NIKE תשתרע על שטח של כ-500 מ"ר במתחם הפאוור הפתוח ותיפתח במקום חנות אופיס דיפו, שעברה לחנות של ד"ר בייבי שפונתה לאחרונה. דמי השכירות לחנויות באזור זה נעים בין 150 ל-200 שקל למ"ר לחנויות גדולות. 

חנות נייקי תיפתח בתחילת דצמבר 2015, וחנות מנגו עתידה להיפתח לקראת מארס 2016.

ירון אשל, המשנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל, מסר: "כניסתן של מנגו ונייקי לקניון היא תוצאה של עבודה שוטפת שמטרתה להמשיך ולהכניס את מיטב המותגים בכל התחומים ולהיות המובילים באזור בחוויית הקנייה המוצעת ללקוחותינו".

גזית גלוב, החברה-האם של גזית גלוב ישראל, נמצאת בימים אלה בניסיונות למכור את פעילות הנדל"ן המניב של גזית גלוב ישראל, שהוצמד לה תג מחיר של כמיליארד שקל, בדומה לגובה ההון העצמי. בינתיים נראה כי העסקה אינה מתקדמת בקצב המצופה. 

בתחילת ספטמבר נודע כי נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי נותרה המתמודדת הישראלית האחרונה על רכישת הפעילות, בשל סירובן של יתר המתמודדות לשפר את ההצעות שהגישו. אולם מאז חלפו יותר מחודשיים, וכפי הנראה לא חלה התקדמות משמעותית בנושא. דד-ליין להגשת הצעות מחייבות נקבע לאוקטובר, מועד שכידוע כבר חלף, אך למרות זאת לא נמסר עדכון מהחברות.

על-פי מקורבים לגזית גלוב, במרוץ לרכישת החברה-הבת נותרו שתי חברות אמריקאיות המבצעות כיום בדיקות מעמיקות בחברה.

גזית ישראל, שהוקמה ב-2005, חולשת על 10 מרכזים מסחריים ו-6 נכסים בפיתוח ברחבי הארץ תחת המותג קניוני G, בשטח כולל של כ-280 אלף מ"ר.

החברה מחזיקה גם ב-5 נכסים בבולגריה ובמקדוניה, שככל הידוע עמדו ברקע למחלוקת בנוגע למחיר המכירה מול חלק מהגופים שפרשו מההתמודדות. אלה לא ייחסו לנכסים הללו שווי משמעותי, בניגוד לתפיסה של גזית גלוב.