הוט מכרה 30 אלף ממירי מיני פייבר בוקס בחודש

המיני פייבר בוקס הוא ממיר המשמש כנתב אינטרנט אלחוטי המאפשר לצפות בתוכן המוקלט בסלון גם בחדר אחר בבית, בנוסף לעוד מספר יכולות

לפני כחודש השיקה חברת הכבלים הוט את הממיר החדש שלה - מיני פייבר בוקס. חודש לאחר ההשקה החברה הצליחה למכור 30 אלף ממירים ללקוחות שלה - כך נודע ל"גלובס".

המיני פייבר בוקס הוא ממיר המאפשר קודם כל לצפות בתוכן המוקלט בסלון גם בחדר אחר בבית, בנוסף לעוד מספר יכולות, כמו עדכון על צפייה בתוכן מסוים בפייסבוק וקבלת מבזקים מאתרי תוכן על מסך הטלוויזיה.

המיני פייבר בוקס פותר בעיה אקוטית ללקוחות הוט - טווח הקליטה של רשת ה-WiFi. דגם הפייבר בוקס הרגיל ודגמי ההוט בוקס המשמשים כנתב הם בעייתים מאוד מבחינת טווח הקליטה שהם מספקים לרשת האלחוטית. המיני פייבר בוקס משמש כנתב בכל חדר בו הוא מותקן.

על-פי נתונים של הוט, 35% ממשתמשי המיני פייבר בוקס הפעילו את אופציית המבזקים, המוסיפה בצד המסך עדכוני חדשות בזמן אמת. 30% מהמשתמשים הפעילו את Follow Me - שירות המאפשר להמשיך את הצפייה מאותה נקודה בכל חדר בבית. מרבית השימושים בתכונה זו הן בשעות הפריים-טיים.

15% מהלקוחות משתמשים בתכונת ה-Social TV, כאשר הם משתפים את חבריהם בפייסבוק בתוכן בו הם צופים. בראש השיתופים נמצאת התוכנית החדשה של הוט - "אנחנו במפה".

מבחינת מחירים, לקוחות קיימים המחזיקים את ממיר הפייבר בוקס יקבלו ממיר מיני בודד ללא עלות - אבל עם דמי התקנה של 100 שקל. כל ממיר נוסף יעלה 10 שקלים בחודש. לקוחות חדשים יוכלו להצטרף לטריפל מולטי הכולל חבילה גלישה של 100 מגה ב-280 שקל בחודש ל-4 חודשים. לאחר מכן המחיר יתעדכן ל-390 שקל בחודש.