012 משיקה מצלמת אבטחה ותיעוד החיים בבית של Logi

המצלמה Circle המוגדרת גם כמצלמה לתיעוד החיים בבית,  כוללת חיבור לרשת WiFi, ראיית לילה אוטומטית, צפייה בזווית 135 מעלות וזום כפול 8 ■ נמכרת במחיר של 900 שקל

 

אחרי חברת בזק, גם ספקית האינטרנט 012 מקבוצת פרטנר משיקה מצלמת אבטחה. המצלמה המושקת היא מדגם Circle של חברת Logi (מבית לוג'יטק) והיא נמכרת במחיר של 900 שקל, בניגוד לבזק, שם המצלמה של icontrol Networks מוצעת בדמי השכרה של 20 שקל לחודש. ב-012 מציעים את המצלמה גם בחבילת תקשורת הכוללת ספק פלוס תשתית במהירות 100 מגה, בה המחיר עומד על 105 שקל לחודש למשך 36 חודשים.

טרנד מצלמות האבטחה לבית התחזק בשנה האחרונה, בעקבות מוצרים רבים אשר הגיעו לשוק. מדובר במצלמות במחירים נוחים לעומת פתרונות אבטחה מסורתיים. כמו כן, המצלמות החדשות פשוטות מאוד לשימוש ומאפשרות ניטור אחר הנעשה בבית והתראות ישירות לאפליקציה בסמארטפון.

המצלמה Circle המוגדרת גם כמצלמה לתיעוד החיים בבית, מצלמת את הנעשה בחדר בו היא ממוקמת, כאשר המטרה העיקרית שלה, היא שמירה של אירועים מעניינים בבית, כמו תינוק שהולך בפעם הראשונה ולא רק אבטחה. המצלמה מאחסנת את קבצי הווידיאו בשירות ענן. המצלמה מאפשרת לנהל שיחות עם אנשים בבית באמצעות מיקרופון ורמקול הקיימים בה - האדם המשוחח מבצע את התקשורת בעזרת האפליקציה בסמארטפון. בנוסף, Circle יודעת לערוך באופן אוטומטי קובץ וידיאו באורך 30 שניות של ההתרחשויות באותו יום.

המצלמה מגיעה עם כבל באורך 3 מטר אשר יודע להטעין אותה. ה-Circle גם יודעת לעבוד באופן אלחוטי במשך 12 שעות או 3 שעות של הזרמת וידיאו. המצלמה כוללת חיבור לרשת WiFi, ראיית לילה אוטומטית, צפייה בזווית 135 מעלות וזום כפול 8.