חסות של 50 אלף ש' לאמיר וינטרוב עם קרן הנדל"ן BlueRock

ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2016 ויעניק חמצן כלכלי לטניסאי הישראלי, המדורג 254 בעולם, שסיים את 2015 עם הכנסות של 40.1 אלף דולר בלבד מפרסים כספיים בטניס

אמיר וינטרוב / צלם: רויטרס
אמיר וינטרוב / צלם: רויטרס

קרן השקעות הנדל"ן הבינלאומית BlueRock Fund תעניק חסות בעונת הטניס הבאה לאמיר וינטרוב. ההסכם, שייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2016 - יעניק למדורג מספר 254 בעולם סך של 50 אלף שקל.

וינטרוב, 29, סיים את עונת 2015 עם הכנסות של 40.1 אלף דולר בלבד מפרסים כספיים בטורנירים בהם שיחק, כך שהסכום הנ"ל בהחלט יוכל לסייע לו ׁ(כהשוואה, המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע - הכניס מעל 312 אלף דולר מטניס בשנה החולפת).

"אני רוצה להודות להנהלת BlueRock על הליווי והתמיכה", אמר. "כספי החסות יסייעו לי להתמודד בתחרויות במהלך השנה ואני מקווה להגיע להישגים מרשימים ולהתקדם עוד בדירוג העולמי".

BlueRock נוסדה לפני כשלוש שנים על-ידי הישראלי רוני פיפקו. רף הכניסה המינימלי להשקעה בה בתחום הנדל"ן המסחרי עומד על 250 אלף יורו. "שמנו לעצמנו מטרה לתמוך בספורט הישראלי לצד הפעילות העסקית", אמר פיפקו. "אנחנו גאים להעניק חסות לאמיר וינטרוב ומאמינים שתמיכה בספורט הישראלי היא מטרה נעלה ודרך טובה להודות ללקוחותינו הרבים בישראל על האמון שהם נותנים בנו".