בתוך שעתיים: פצוע קשה ושניים קל בפיגועי דקירה ודריסה בבנימין

צעיר נדקר בפלג גופו העליון בצומת בית עבוד שבסמוך לנווה צוף ונפצע באורח בינוני-קשה, המחבל נורה למוות בזירה ■ שעה קלה לאחר מכן נדרסו שני חיילים הולכי רגל ליד סילואד, החשוד נורה

פיגוע בחברון / צילום: מחלקת בטחון הר חברון
פיגוע בחברון / צילום: מחלקת בטחון הר חברון

חשד לפיגוע דריסה: שני חיילים הולכי רגל נפצעו היום (ו') באורח קל מפגיעת כלי רכב ליד עפרה שבבנימין, בסמוך לסילואד. החשוד נורה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוקפצו לאזור וטיפלו בפצועים במקום.

מוקדם יותר היום נפצע ישראלי באורח בינוני-קשה בפיגוע דקירה בצומת עבוד שבבנימין, בסמוך לנווה צוף. הישראלי נדקר בפלג גופו העליון, טופל במקום על ידי חיילי צה"ל ופונה לקבלת טיפול רפואי. כוחות הוקפצו למקום. המחבל נורה למוות בזירה על ידי כוחות הביטחון.

הלילה נפצע חייל באורח קל בפיגוע דקירה בשכונת תל רומיידה שבחברון. על פי דובר צה"ל, שני מחבלים שהגיעו לעמדת ג'ילבר שבמקום נורו למוות, לאחר שאחד מהם דקר את החייל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לצעיר כבן 20 טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

על גופו של אחד המחבלים שחוסל נמצא מכתב התאבדות שממוען לאביו. במכתב מהלל המחבל את ה"שהידים" בגל הטרור הנוכחי ומקווה שיהיה גאה בו על מעשיו.

אמש נורו כעשרה קליעים על מכוניתו של תושב המאחז מגרון שבבנימין, כשנסע בסמוך להתנחלות פסגות. איש לא נפגע כתוצאה מהירי. טרם התברר אם חוליה אחראית לירי או שמקורו בעיר הסמוכה אל-בירה. כוחות ביטחון הגיעו למקום ופתחו בסריקות על מנת לאתר את היורים.